Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg under mars 2011

Av Mikaela - 31 mars 2011 22:09

Jag har gått igenom mycket, jag har klarat mycket. Och jag ska inte låta detta dra ner mej, men de gör de.. De gör så himla ont bara.

Men jag kommer klara mej igenom de här fint, men jag kommer aldrig mer se åt dej igen..

För du sårar mej verkligen,

+ att min arm är helt AV känns de som!

Jag har också en gräns, en gräns som säjer NEJ, fast de är väldigt få som tror de. Och den gränsen har gått över.. Jag har fått nog av hur killar behandlar mej.. Va ska jag behöva göra för at dom ska förstå de?

Jag tror inte på nåt längre, allt är bara bullshit.

Och du, tror du på nåt? Juhup neej, de kan du ju inte göra. Kan du älska nåt som du beter dej? Öhm nej..


Så himla dum i huvut

Av Mikaela - 31 mars 2011 16:06

Ljög välidgt mycket förut, när jag skrev mår mycket bättre idag.. Försöker bara intala mej själv de hela tiden. De är vell så man ska göra? Intala sej själv att allt är bra?

Men allt är fint fint! (lögn)

Nu har jag bestämt mej för att jag klarar mej så himla bra utan idioter i mitt liv, right? Och de är ingen lögn, klarar mej mycket bättre!

Falska personer som kan göra så är inte riktiga!

Av Mikaela - 31 mars 2011 16:04

What do I do now that I'm all alone
What we did together beats anything I've done alone
Since the day that you left
I've been asking myself
Is this how it's gonna be
Without you what do I do with me

I don't wanna go out but I just can't stay home
I don't need company but I sure don't wanna be alone,
And to tell myself that I'm doing well is only making believe
Without you what do I do with me

Av Mikaela - 31 mars 2011 09:41

Hej, mår mycket bättre idag, ont i armen fortfarande men annars så mår jag bättre!

Sitter nu och försöker fixa lite saker, funderar på om jag ska bada Lusiför och Busan? De behövs verkligen! Min små änglar!

Men vet inte om jag orkar med armen? Får försöka, för de är ingen annan som gör de, dom andra vågar inte ^^ Puuh!

Av Mikaela - 30 mars 2011 23:28

He has taken my heart and he does not even know what he has done

Av Mikaela - 30 mars 2011 23:13

Hej, de har inte varit välrdens bästa dag de kan jag ju lugnt säja, var på möte förut på J*ttesten, usch vilka människor, ville verkligen bara skratta åt dom, riktigt riktigt blåsta!!!   När jag tänker på de så kommer lite av leendet haha faktiskt..

Annars så har dagen varit dålig? Var ensam hemma de mesta av dagen, Cassi var med Ronja så dom var ute och så. Sofia träffade jag en stund, och de kändes bra! Att prata och hon fick mej att skratta, men jag tror till o med hon märkte att de var riktigt svårt..

Just nu känns allt väldigt jobbigt, vet inte vad jag ska göra så allt blir bättre?

Vill bara va med dej   

Jag hoppas verkligen du förstår hur mycket jag tycker om dej.

Direkt ja tänker på dej så kommer leendet.


Jag funderar på att sova? Somnade ganska sent igår, kunde inte sova alls, massa tankar   


Av Mikaela - 30 mars 2011 13:18

Hej, har bara suttit och tänkt hela morgonen eller ja fram tills nu ungefär.. Vet inte vad det är med mej allt, vissa saker vet jag. Blev ingen skola för mej idag, hade sjukt ont i magen och en arm som inte funkar som den ska, och det är höger också!! Riktigt bra,   Hoppas på att allt blir bra till slut men jag hoppas inte ändå på för mycket..

man tänker mer på allt när man är ensam, verkligen! När mamma och Cassi är hemma så tänker jag också men (missförstå mej inte) men då pratar jag med dom och samtidigt stänger dom ute..

Men nu är de riktigt jobbigt, vill bara lägga mej och sova igenom dagen!

Längtar så tills jag träffar Sofia sen, hon lyckas alltid muntra upp mej.   

Låg och gosade med Busan förut, och kände bara - Vad skulle jag göra utan henne? Jag lever endast för hennes skull.. Utan henne tror jag att jag inte skulle ha klarat nåt..

Jag älskar henne så himla mycket!   

Jag hoppas att allt ändrar mej under dagen för jag vet inte om jag pallar nåt mer sånt här faktiskt.. Så himla jobbigt..

( Vill/kan inte skriva detaljer om de här)

allt började bra men verkar sluta already?

Musik brukar göra mej på bättre tankar, men inte ens de lyckas idag..

Busan får mej alltid att må bra, direkt jag tittar på henne så blir jag bara så glaad..

Men just nu ligger hon och sover och jag vill inte väcka henne.

Vill att Sofia ska va här..   Vill inte vara ensam..

Det verkar som leendet aldrig kommer? sÅ HIMLA SEGT,Försöker tänka på saker som gör mej glaad, men de funkar inte ens..

Och jag som lovade mej själv att aldrig sitta så här igen? verkar vara helt omöjligt.

Jag blir arg samtidigt.. Så himla arg så jag vill slå sönder nåt känns de som..

Och personer som inte kan prata om saker jag vet inte vad som är värst igentligen.. -.-


Av Mikaela - 29 mars 2011 20:28

Hej på er. Var ska jag börja? Det har varit en dag full av tankar? För de har de, var längesen jag hade så himla mycket tankar på allt! Så jag kan vell säja att dagen har varit si så där?

Men Sofia har fått mej på bättre humör, hela tiden, Tack för att hon finns alltså, aldrig en tråkig dag med henne!   

Jag vet igentligen hur jag ska skriva ALLA mina tankar som varit idag, för de är så himla mycket.. De är allt..

Och så har jag så himla ont i min arm också   Puuh, hatar det. Kommer de bli bättre nån gång?? Nej jag tror inte de, känns inte som det iaf. Det blir bara värre...


BTW. Jag har fått brev ifrån min lillasyster i Norge. Va lite svårt att förstå, men får nog hjälp med att förstå de som jag inte riktigt förstår.

Jag ska se till att svara på de också. Hihi jag och glömma saker, de kan ibland vara riktigt jobbigt att glömma saker. Eller va säjer ni?

Nu snart iaf blir de att kolla på Desprete housewives. Så bra!

Sen tror jag ja ska läsa på lite på provet i hemkunskapen, de kanske skulle va bra? Mja.




Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards