Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg under juli 2011

Av Mikaela - 23 juli 2011 18:53

hej på er! Sitter just nu och har extremt ont i min och huvudvärk, så sitta framför datorn är nog inte de bästa just nu eller vad säjer ni?


Tydligen ska de ha varit ett åskväder här i natt?? Sov som stocken själv ja, har inte hört nåt alls, så så farligt kan de inte ha vart.. Haha!!


Är på bra humör fast huvudvärk?

Av Mikaela - 22 juli 2011 00:21

Jag kom in på gymnasiet jag ville, och det tackar jag gymnasieskolan som gick på mitt sista år, pga av att jag inte klarade av att gå mitt sista år på den grundskolan här. This is the truth. Jag skriver aldrig om det, för de är en del av mig som jag oftast aldrig visar.


Jag hade dåliga betyg, för jag fick inte alla ämnen på gymnasieskolan jag gick och läste mitt sista år år, (IV) dom hade inte lokaler och material som till fysik,kemi och gymnastik och slöjd m.m Men jag blev godkänd i grundämnena + samhäll och hemkunskap. Så jag fick ihop lite poäng men sökte på ett annat vis.


Min grundskola sa till mig att jag inte skulle komma in på det viset, för jag hade inte rätta saker eller vad det var för det.


Rätta saker? Orkar inte ens skriva om det, blir så förbannad.


Men nu kom jag in, och jag ska gå där i tre år, och sen ska jag gå upp till min gamla grundskola och visa dom, att jag klarade det, helt utan dem. Det är tack vare gymnasieskolan jag gick på som jag klarade detta. Dom uppmuntrade mig och gjorde skolan kul för mig. Och jag vet att nu idag, kan inget trycka ner mig helt totalt.


Jag ska bli en djurvårdare, och till och med delfin tränare en dag. Jag kommer göra min dröm sann.. Will you?

Av Mikaela - 22 juli 2011 00:04

Hej!! Vilken dag, var in till karlstad för att dra ut en tand, and so i did. Samma sak denna gången, lust gas, va helt borta, så brydde mig inte vad dom gjorde med mig, really good?Tycker alla som är rädd för tandläkaren ska prova sånt.. Men sure, man får de inte på en vanlig tand ställe..? Creepie! Kommer inte ihåg vad de heter?

Anyway, efter de blev de stranden, och jag blödde så enormt ur mun,usch?! Fick ha en massa kompresser, och de va ju inte speciellt nice?


Fick ont senare när bedövningen gick ur, och nu måste jag gå på värktabletter, soo fun! Men tanden är borta iaf, inge mer tand värk i den. Hoppas inte jag får nån mer tand värk för än i september, för då ska jag dit nästa gång. Ska bli så gött att alla mina tänder är fixade när detta året är slut, för de tror jag dom kommer va iaf?


OKEJ, väldigt intressant att läsa om mina tänder, right? haha  


Blev bad, men inge solning? Va ju en massa moln när vi kommit hem så de va ju ingen idé att tro att man skulle kunna sola..?

Blev hem och sen ivög och handla med mamsen och moster. Har blivit riktigt duktig av mig faktiskt? Hjälper till väldigt mycket, men sure de är ju bara bra.? 

Annars har jag kollat efter ridkläder, men ska vell ta och åka till de här stället som vi har här, och kolla efter, behöver ridbyxer, säkerhetsväst och skor!! Skorna jag köpte är way för stora, fick ju köpa dom i 40 för fick inte plats med socker i dom med 38 eller 39.. Och det va vinter då och det var vår skor. Men ska vell försöka sälja dom eller kanske ha kvar dom..? Det kanske behövs i framtiden, men kommer aldrig få st 40 så de är ju ett problem. Får se hur de blir med det.


Upp på hästen igen i höst, kommer nog alltid gå upp och ner med de där kan jag tänka mig.. Det är liksom min grej, kommer ju aldrig kunna se mig själv som att spela fotboll? Not my stile.



Av Mikaela - 19 juli 2011 10:52

Godmorgon. Sovit gott?

Det har jag iaf, tills moster ringde på dörr klockan, och dörrarna är ju precis vid mitt rum, så de va rätt kört.

Men nu är man pigg och igång, så käkar frukost och sen blir det en dusch och sen blir det städa, Vad ska man ändå göra när det är sånt här väder? 


Vad ska ni göra? 

Av Mikaela - 18 juli 2011 21:49

Hej! Dålig uppdatering?


Har behövt tid för mig själv och tänkt.. Och det behövs fortfarande.. Så tänkte bara slänga in ett inlägg bara för att vara trevlig  


Jag kan inte skriva allt som är, men de räcker med att det handlar om EN person.

Nästa vecka åker vi till kusten, blir där ifrån onsdag till söndag. Och det känns otroligt bra. Att komma härifrån, inte just ifrån ställetutan ifrån vissa folk också.

I need my time.


Snart blir det pizza, super duper gott? Är lite trött på de men de ska faktiskt bli gött ikväll.


Ni hör snart av mig igen, promise! Jag har inte gett upp än, and i never will.  

?

Av Mikaela - 7 juli 2011 23:45

How do you do?


Allt du gör verkar så enkelt.. Men sure, man stänger bara av. Men sen kommer allt upp igen.. Kanske bäst att ta itu med det på en gång..? ist för att bara dra ut på det?

Av Mikaela - 6 juli 2011 10:43

Hoppa in i duschen & städa, och sedan bli bjuden på fin mat !

Av Mikaela - 6 juli 2011 00:31

På senaste tiden så har mitt humör varit si så där. Det finns of cours anledningar men inge jag vill skriva om direkt här.

Men igår ändrades en del, när jag fick brevet om att jag kom in.Då blev min framtid bestämd. Och jag tycker att den blev bestämd ganska bra!

Om jag inte hade kommit in så vet jag inte riktigt vad jag hade gjort, kanske gått IV och läst upp, eller så hade jag skitit totalt i allt och tagit kurser när jag fyllt 20. Men jag är glad över att jag kom in. Och nu är mitt humör ganska bra igen, finns saker som aldrig kommer kännas riktigt bra, men de ska inte få förstöra det här nu.


Jag vet vad jag ska göra nu, och det är att inte tänka på DIG mer. För jag mår mycket bättre utan dig.


Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards