Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Direktlänk till inlägg 19 februari 2012

Lösenordskydda bloggen eller inte?

Av Mikaela - 19 februari 2012 23:41

Hej på er! Längesen sist?

De är ju ett tag sen, förra året...? Men faktiskt så tröttnade ja, alla sorts personer har ju börjat blogga och de blev tråkigt antar ja..?

Har ju nu fått tagit lösenord på bloggen, för de finns vissa personer som är alltför nyfikna har jag faktiskt lagt märke till, så tyckte att de va dags att göra något åt de, tycker de är tråkigt men man får ju göra sånt när man vet va de finns för folk?


Tänkte ju även ta chansen att berätta lite mer om mig själv, eftersom ja endast kommerlämna ut lösenordet till dem jag känner och hoppas de stannar så?


Som ni alltid vet så skriver ja de jag vill på min blogg, tankar och känslor, men ja slutade med de, och de blev mer standard som dom flesta bloggarna? Anledningen till de är ju för att folk blev för intresserade, nästan läskigt? Och bor man som ja i en liten ort så blir de ganska jobbigt.

Men nu på senaste så saknade ja mer och mer att blogga, att få skriva ut vissa saker ordenligt, kommer ju inte nämna hela saker rakt ut nu heller, fast ja har lösenordsskydda bloggen, men ja kommer lättare kunna skriva mer, för de pågår en hel del i mitt liv, som ja inte visar och skriver om. Och något ja har förstått igenom åren så är de inte bra att hålla de inom sig..? men vissa saker ska man heller inte dela med sig av.


Så jag tänkte köra på igen, några inlägg om dagen, och som sagt nära vänner och så som får lösenordet!


Här är en lista jag ska följa i ett par dagar och skriva om, och de blir ju även att ni får veta mer om mig, vissa saker kanske ni vet och vissa inte, who knows?


Dag 1 (Måndag) Kärleksliv?

Dag 2 (Tisdag) Nöjen/Mys?
Dag 3 (Onsdag) Framtiden/skola/Jobb?
Dag 4 (Torsdag) Bilder från "gamla tiden!?"
Dag 5 (Fredag)  Min förebilder.
 
 
 
Godnatt på er!

 
 
Agnes

Agnes

22 februari 2012 14:00

Gleder meg! :- )

http://www.mariaagnes.blogg.no

 
freja

freja

22 mars 2012 17:14

Hej hörru,du har en skitsnygg blogg! Ta gärna en titt på min blogg och tyck till:)

http://frejalinnea.bloggplatsen.se

 
Mikael

Mikael

8 september 2012 13:06

Heej!

Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

http://forum.modekampanj.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 22 mars 2013 12:00


 

Av Mikaela - 21 mars 2013 12:00


 

Av Mikaela - 20 mars 2013 12:15


 

Av Mikaela - 19 mars 2013 11:40

Av Mikaela - 19 mars 2013 11:38

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards