Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg under november 2012

Av Mikaela - 30 november 2012 15:15

;-)

Av Mikaela - 30 november 2012 12:29

8 månader tillsammans med världens finaste kille! Du gör mig till världens lyckligaste! Helt otroligt va mycket ja älskar dig<3 finns inga ord att beskriva med,bara mina känslor kan tala om de för dig. Mitt hjärta slår nu idag endast för dig.du kom in i mitt liv som en prins,du drog bort mig ifrån allt ja mådde dåligt för,du fick tillbaka min livsglädje de som många försökte med i många år,men de fixade du utan problem. Du är bäst! <3 varje dag med dig är speciell ,de finns aldrig några tråkiga stunder. Du är den som ja vill ringa om något har hänt. Du är den första ja vill berätta något för.en bättre pojkvän finns inte. Du tror alltid på mig vad de än gäller så har ja alltid ditt stöd. Du fick mig till att göra de omöjliga, men med din tro på mig o ditt stöd så klarar ja allt <3 jag älskar dig <3 <3 <3

Av Mikaela - 30 november 2012 12:18

Oavsett hur dålig min kropp än mår så drar ja o pojkvännen vidare till stor staden o julhandlar lite! Ha en bra fredag:-)

Av Mikaela - 29 november 2012 23:43

   Tänkte ta mig tid att Hissa alla ur gulliga killar som respekterar sina flickvänner, ( självklart alla tjejer som respekterar sina pojkvänner också, men detta inlägg är till killar ;) ) Killar som kan vara trogna och ärliga är nog det finaste som finns. Det är de vi tjejer vill ha, en trogen o ärlig en.. Vi vill ju inte ha någon som sitter o skriver med en o har tjej?  ;O Det vet man ju ganska tydligt att man inte får nåt seriöst med..? Det är tragiskt    Har faktiskt mött på många jättegulliga brudar som berättat för mig att deras killar sitter o skriver med andra tjejer och ja bara, - varför ens ha kvar killen? han är inte värd dig.

Men man får svaret att dem betyder för mycket.

Men till er killar som faktiskt respekterar era flickvänner. Ni är grymma! Och vi är så glada att ni finns,    Ni får verkligen dagens hiss!! * Såra mig hellre med sanningen än en lögn*

Av Mikaela - 29 november 2012 13:49

Ska strax möta upp pojkvännen så ska vi vidare till "sjukan," så dom kan ta reda på vad de är för fel på min kropp just nu:-( puss på er!

Av Mikaela - 28 november 2012 23:02

När alla säjer nej ska vi säja ja, när allting går emot ska vi hålla kvar.


 

Av Mikaela - 28 november 2012 14:13

 

Veckans diss går till sega brudar? Har fått hört av ett x antal tjej kompisar nu en längre tid att det är brudar som skriver t deras pojkvänner. Och sen när man frågar tjejen så svarar hon att det är killen som" börjat skriva". Ehm right.. De är helt klart att de kan  vara så, men då är killen inge att ha kvar, han är inte värd din tid eller engeri, remember that    Anyway bruuudar, ta reda på om killen har ett förhållande, har han de så är de förbjuden frukt.. Även om killen skriver en massa, kontakta hans flickvän och berätta istället! Det uppskattas mer.

Fast kollar man på skalan så ligger ju dessa brudar vid 16 års ålder och yngre. Finns säkert äldre men som jag har fått sett så är det yngre. Brudar kom igen, vi kan väl respektera varandra bättre än så?

Av Mikaela - 28 november 2012 13:29

Jag kommer alltid finnas för dig, jag kommer alltid försöka ge dig bästa råden någonsin o bästa hjälpen! Jag kan inte lova att allt kommer bli bättre, men ja kan lova att du alltid kommer ha mig vid din sida, du är värdefull men jag tror du glömmer de allt för ofta   

Du har gjort så mycket för mig, hjälp mig så himla mycket, ínnan jag träffade dig så höll jag på att ge upp om allt, men du vände på de och såg till att jag fick livslust igen, jag orkade leva och du hjälpte mig, och jag tänker aldrig ge upp om att hjälpa dig.

I ett förhållande så är man två.

Jag har sett hur allt har tagit på dig på sistone, skolan, stressen,pressen och dem andra sakerna, och ibland vill jag bara ta med dig härifrån.


Jag vet själv hur det är, det blir för mycket och man försöker att kämpa men de känns som om det inte är någon idé . Men man glömmer att det faktiskt är en mening, man har sin familj, sina vänner. Dem tror alltid på dig, vad det än handlar om, dem står alltid på din sida.

Och älskling.? Du har din familj och du har helt klart min familj också vid dig, vi tror alla på dig.

Du påminner mig så himla mycket om en familjemedlem t mig som gick bort för många år sedan, han kämpade alltid, han var världens snällaste. hjälpte andra. Han brydde sig inte om vad alla andra tyckte, han gjorde de han själv ville och kände för. Han brukade säja " varför ska jag göra som alla andra vil när de är jag som ska leva med det? det är ju inte dem som ska göra de" Och det stämmer ju? Vi alla är så himla beroende av vad alla andra tycker så vi vågar inte vara oss själva. Men du, du är så himla lik honom. Lika stark  


Men jag kommer aldrig sluta att tro på dig, och inget kan få mig att sluta tro på dig.


Jag älskar dig!  



 



Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards