Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 9 november 2012

Av Mikaela - 9 november 2012 20:52

Sitter me killen och lite folk o tar de lugnt, hoppas ni har en bra fredag!:-D

Av Mikaela - 9 november 2012 14:43

Promenad t ica me vovven<3

Av Mikaela - 9 november 2012 10:00

Blå ögon

Ett människoöga med blå iris.

Cirka 8% av jordens befolkning har blå ögon. De är vanligast hos människor med rötter i norra och nordvästra Europa. De förekommer även till en mindre grad i vissa länder i Sydeuropa (Portugal, Grekland, Italien, Spanien), och Västasien (Iran, Afghanistan, Libanon, Jordanien). På grund av emigration från Europa finns blåögda också i Australien, Kanada och USA. Blåa ögon ser bättre i mörker än andra färger.


För mig så berättar ögonen oftast allt om en person, leendet kan du fejka men inte ögonen. Du ser om en person är ledsen deprimerad eller glad i ögonen på dem, därför är de ögonen ja oftast först sätter blicken på   Alla har ju oftast en favorit färg på ögonen, men den färgen håller ja för mig själv för de lär inte va populärt. Men dem flesta vet vilken färg ja är meeest svag för   


Jag är nöjd med min ögonfärg, ja skuuulle aldrig köpa lincer som dom flesta gör som har en annan färg..? De är ju bara löjligt, visst till halloween och sånt de är ju "normalt"? Men de lyser liksom igenom, inte snyggt!  


 


Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards