Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 12 november 2012

Av Mikaela - 12 november 2012 22:05

 

Dagens hiss går verkligen till dem urgulliga pojkvänner som skriver gulliga godnatt sms, och inte bara de, dem som skriver gulliga sms mitt på dagen! Såna som gör ens dag   Såklart så ska flickvänner göra de tillbaka, jag tycker det är så sjukt gulligt!


   ( bilden tagen från facebook!)

Av Mikaela - 12 november 2012 21:19

Ligger o myser framför tvn me vovven:-D

Av Mikaela - 12 november 2012 00:07

Min förebild har alltid vart o kommer alltid vara min pappa<3 han fanns alltid där för mig när ja va liten.han fixade alltid allt, han va så enormt stark! De fanns inget han inte klarade, jag älskade att följa Me honom ut och grejja me hans bil/bilar för då va de ja o han,de va våran grej. Att vakna till att han stod och gjorde frukost och dansade till Lasse Stefans gjorde alltid min dag! Jag önskade han fanns kvar i mitt liv idag men tyvärr så gör han inte de, men ja kommer aldrig sluta att behöva min pappa.och en dag kommer vi sätta på stereon i bilen och åka iväg som vi alltid gjorde o stå o fixa hans saaab,i love you dady!<3 ( en gammal bild på honom kommer upp när han va ung)

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards