Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Direktlänk till inlägg 17 december 2012

Till min bästa vän!

Av Mikaela - 17 december 2012 21:30


       


Jag lärde känna dig i Mars (2012) men du blev ganska fort min bästa vän. Jag kunde prata med dig om allt, du dömde mig aldrig. Vi bodde grannar och jag saknar smsen " ta en kvälls cigg?" och kvälls ciggen kunde vara i 2-3 timmar. Vi pratade, vi pratade om precis allt, som hade hänt under dagen bra & dåliga saker.  Du försvann för 6 månader sen, det blev såå tomt. Det var ingen som smög in och skrämde mig när ja lagade mat, de va ingen som kom och mötte mig när ja gick ifrån skolan. Jag ringde din mobil flera gånger men kom bara till röstbrevlådan.. Det hände så mycket under hösten som ja ville berätta för dig, som jag ville uppleva med dig. Och nu blir de en Jul & nyår utan dig bästa vän   Det kommer bli så många sekunder minuter timmar dagar veckor månader utan dig. Men jag tror på dig, och jag vet att detta klarar du. Jag ska hjälpa dig så gott jag kan. För jag känner dig, bakom "masken" så är du världens bästa kompis!


Det var aldrig nåt "kärleksfullt" emellan oss, vi är som syskon, och de kommer vi alltid vara, den galna brorsan som gjorde allt för att få mig att le en dag som jag var ledsen eller irreterad. Många har vänt dig ryggen, men jag kommer aldrig någonsin göra det. För jag vet något som dem andra inte vet, jag vet vem du är, jag känner dig.

Jag minns vad du sa till mig en dag som jag höll på att stänga av allt. - Mika låt inte detta dra ner dig, du är den starkaste jag känner och du klarar precis allt!


Jag saknar att höra de värsta smeknamnet nån någonsin har gett mig "MIKA"  men just nu skulle jag göra vad som helst för att få höra dig säja det en gång till. Men vi kommer snart träffas igen! När du kommer ut så kommer jag hjälpa dig till 100% En riktig kompis sviker aldrig! Och inte en chans att jag sviker min bror!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 22 mars 2013 12:00


 

Av Mikaela - 21 mars 2013 12:00


 

Av Mikaela - 20 mars 2013 12:15


 

Av Mikaela - 19 mars 2013 11:40

Av Mikaela - 19 mars 2013 11:38

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards