Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 1 december 2011

Av Mikaela - 1 december 2011 17:21

Kommit hem ifrå en dag i staden! Riktigt trött ör jag just nu och huvudvärk också? Iaf, har jul handlat lite grand, har bara ca 3 pers att att köpa till och sen är jag klar! Och det är en lättnad, fast.. till ena personen har jag ingen aning om vad jag ska köpa..? Tips?! En "kräsen" person haha   Allt duger inte där inte..


Har för första gången som vad minns iaf,(köpt barnkläder överhuvudtaget!! för första gången idag har jag köpt det, riktigt glad!! Mamma och dem har köpt, men denna gången var det jag som gjorde de, sicken känsla) köpt barn kläder till min superduper söta kusin barn, hon kommer bli gööör söt i dem kläderna, Men sen har jag ju den andra superduper söta kusinen också, men där vet jag också vad jag ska köpa. Gott, kanske slipper jul stressen lite grann iaf?


Känns verkligen i huvudet att jag gick upp tidigt imorse, höll på att sitta och sova hos tandläkaren förut, brukar aldrig vara så slö.. But, någon gång är den första!


Ska snart pallra mig ut i blåsen till bussen som går till stallet, är redo för ett ridpass, kommer somna sjukt fort och gött inatt alltså!




     Bjuder på en bild, on my way! Anledning till att överdelen inte är med detär för att jag gillar inte att vara med på kort, as you know!


Av Mikaela - 1 december 2011 07:40

1 December och jag är vaken så här tidigt, fråga mig inte varför, när klockan "ringde" imorse så trodde jag att jag skulle vara tröttare, but NO. Var allt skapligt pigg, Ser fram emot en rolig dag!



Nu frukost!

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards