Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 10 december 2011

Av Mikaela - 10 december 2011 19:58

Hej på er!

Är på riktigt bra humör just nu! Saker kanske börjar ordna till sig riktigt bra! Får "finslipa" de mer imorgon, haha    Så nu ska jag fortsätta att njuta av min lördags kväll, väntar på moster och syster och sedan blir det Tacos och Tv. Kan inte bli bättre, och inget kan just nu få ner mitt humör.


Men måste iaf säja att jag blev extremt besviken få svenska folket igår när de gäller IDOL,?! Visst Amanda är bra, men Robin är ju super BRA! Själv röstade jag ett antal gånger och det lär visa sig med pengarna....


Ha en trevlig lördag så hörs vi nog imorgon!

Av Mikaela - 10 december 2011 00:45

Jag har länge gått och funderat på det här, faktiskt över ett år. Varför du åkte..? Du var gammal nog till att säja nej.

Jag hatade dig så mycket för det, men nu idag är allt det över, men tankarna kommer ibland.


Jag hatade dig så mycket, jag kunde inte sova och jag orkade knappt igenom dagarna, men sen hittade jag något som fick mig på bättre humör som fick mig att bli mig igen, Ska jag be om ursäkt för det? Nej, den ursäkten fick du aldrig och den kommer du aldrig att få. Du var inte där, och då var någon annan det, det tänker inte jag be om ursäkt för. Och det visste både du och jag redan då.

Jag behövde en helg ute med kompisar för att inse det, jag behövde se att jag var inte vilsen, Jag hade precis hittat mig själv.

Det var svårt, allt. Men nu idag så tänker jag på allt som : Vi hade det bra tillsammans, vi förstod varandra precis, vi hade väldigt mycket gemensamt, vi båda flydde ifrån något. Det är klart att jag saknar dig, men inte på samma sätt.


Jag kollar på teckningen du ritade åt mig, och då vet jag att : Du finns där ute och du har det bra, och mitt liv har precis börjat.


Jag har klarat mig igenom mycket, och du är en väldigt stor del i det, du hjälpte mig så otroligt mycket att inse saker att se att det bli bättre, man får inte släppa taget om sig själv, aldrig ge upp.

Jag vet inte hur mitt liv hade sett ut om jag inte hade träffat dig, men det hade varit annorlunda, det vet jag.


Men just idag, vet jag.. att det finns inget jag inte klarar av.



Jag är ingen player,jag letar bara efter den rätta.
  Jag är inte kaxig,jag har bara självförsvar.
  Jag är inte döv, jag lyssnar bara inte på skit.
  Jag är inte elak, bara ärlig.
  Jag är inte perfekt, men ingen i hela världen är det.



Det finns personer som tror att dem kan bete sig hur som helst emot oss tjejer/kvinnor? ( haha låter skapligt bra) och nu menar jag Killar/Män, det finns även tjejer/kvinnor som tror lika, men oftast så är det tyvärr killar/män som gör det. Och varför,? Har det med det att göra att tjejer/kvinnor utvecklas fortare..? I think so. Det är inte okej att bete sig hur som helst, att ena dagen säja en massa saker, men hur blev det sen med att verkligen mena det? Vi har faktiskt känslor, och det har killar med, i know. Men varför visar ni inte dem?

En dag, kommer jag få ner dig ifrån "det höga" berget och sätta dig i verkligheten,.. Livet funkar inte så där som du tror, livet är alldeles för kort för att kasta bort.. Väx upp! BTW, detta har inget med det andra i inlägget att göra

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards