Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Direktlänk till inlägg 3 december 2011

Rubrik saknas

Av Mikaela - 3 december 2011 16:18

Hej!

Har precis käkat lite mat, och det var behövt, fryser och är trött -.- efter har varit i stallet med Cassi, först var de tveksamt ifall vi skulle komma iväg i detta vädret, för jag kände verkligen inge för att gå ute i blås & regn, men de blev de ändå. Och regn slapp vi faktiskt!

Skulle ha tagit kort, men Yatzy vägrade stå still, så de blev inge men har gamla kor som jag kan lägga upp..

Det har varit kul att "hjälpa"? cassi, men det får bli igen lite senare faktiskt tycker jag, finns mycket att lära sig.


Detta är Yatzy som Cassi red på idag.  För många år sedan så red även jag uteritter på henne, det är en bra häst att lära sig på, Hon är lugn och lär en mycket. Och det bästa är ju att börja med en lugn häst, right?


Just nu funderar jag på att tvätta bort sminket (som har varit helt onödigt idag) ta på en ansiktsmask och krypa ner i ett bad, det är en frestande tanke, men samtidigt är ju klockan bara halv fem..? -.- Men känner mig inge pigg alls,och ibland är det faktiskt okej att bara göra så också..


Känner mig slut i kroppen, och det borde jag inte göra efter det iadg bara.. Vill verkligen inte bli sjuk så hoppas inte att det är nåt sånt! Men det tror jag inte för sån känner jag mig inte, men who knows?


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 22 mars 2013 12:00


 

Av Mikaela - 21 mars 2013 12:00


 

Av Mikaela - 20 mars 2013 12:15


 

Av Mikaela - 19 mars 2013 11:40

Av Mikaela - 19 mars 2013 11:38

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards