Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Direktlänk till inlägg 19 december 2011

Rubrik saknas

Av Mikaela - 19 december 2011 23:19

Blir så irreterad!!

Hade skreve ett inlägg och så blev de något knepigt med interneten så de blev borta!? ;O


Har iaf idag varit i stan och jul shoppat de sista, medans mamma har precis börjat, tycker synd om henne, själv hatar jag att vara ute i de sista och jul stressa, gillar att ha tid på mig   Har bara en eller två grejer kvar att köpa och sen är de klart!

Tänkte sätta mig och paka in paket, men har inge papper så de är ju ingen idé?! haha! Känner mig så smart, har paket men inge papper brukar vara tvärtom.


By the way, är helt sönder riven på högra handen och de gör ont..? Cassi har fått en tidig julklapp, en chinchilla. stavningen!? En hona på 4 år. Och hon rivs lite grand när hon ska tillbaka till buren, cassi själv vågar knappt ta i henne. Smart unge! Haha  


Själv har jag också fått ett djur till på sätt och vis, rider en häst åt en person några dagar i veckan, gör fin och snäll är han, lite busig dock men han är ju bara 5 år, man får inte begära för mycket.

och det är väldigt intressant, för han är western inriden, och western är något jag alltid har varit intresserad av,? Nästan som ödet, självkan jag ju inte mycket om western, men jag låter honom lära mig, och ska läsa lite mer om de, det handlar ju om att de ska vara så naturligt för hästen som möjligt, kan ju engelsk ridning så ska nog lära mig detta också, annars får jag ta ridlektioner i de, omöjligt är de inte. Ska till honom på onsdag och ta en ridtur, var hos honom förra veckan och han är gör go. Men han vill inte så gärna gå hemifrån, men man måste va bestämd, så går de.


Nu ska jag krypa ner i sängen med en kopp oboý och kolla på några avsnitt av OC.

Godnatt på er!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 22 mars 2013 12:00


 

Av Mikaela - 21 mars 2013 12:00


 

Av Mikaela - 20 mars 2013 12:15


 

Av Mikaela - 19 mars 2013 11:40

Av Mikaela - 19 mars 2013 11:38

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards