Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Mikaela - 2 oktober 2011 17:32

Har ju helt och hållet inte alls tänkt på att de är ny månad? Redan Oktober.. Snart vinter, brr. Känns nästan faktiskt som de redan är de.. Nej.. Riktigt så kallt är de ju inte än. Mamsen,Sotarn & Celal fyller ju år denna månaden, och har ingen aning om vad jag ska hitta på till dem?   


Det är även ett år sen Lusiför kom till oss idag, Tänk att den lilla skiten har varit hos oss ett år. Och om vi inte hade räddat honom så hade han inte levt nu idag, eller rättare sagt en dag efter vi hade räddat honom hade hans inte ens levt.. Hemskt hur folk bara kan slänga ut små kattungar eller ja alla katter. Men små kattungar som inte kan eller vet hur den ska få sig mat eller nåt.. Hemskt!


 

Nu ska jag ta mig en sockerkaks bit och sedan gå hemåt. Vet inte när nästa inlägg blir eftersom interneten hemma krånglar. Men annars så höres vi av imorgon!

Av Mikaela - 2 oktober 2011 11:29

Hej! Sitter just nu hos moster och har precis käkat lite frukost. Ska strax göra mig i ordning och kila ut med Siri på en promenad. Det behövs både för mig och henne.

Lilla Cassi var med Nathalie och Oscar ut igår och fiskade, dem fick inget men de hade varit kul ändå. Nästa gång kanske jag ska ta mig i kragen och följa med? Haha   


I torsdags red jag Poker, red ute i paddocken för de va som en bastu i ridhuset så där orkade man inte va särskilt länge, Hoppas på att de blir hoppning nästa gång! Och även den gången ska jag ha en hjärta apparat på mig, om dem nu har fått in någon.


 

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards