Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Mikaela - 9 oktober 2011 17:32

Har suttit mer eller mindre framför datorn hela dagen. Har bara kännt för det. Vissa dagar är såna också. Men nu snart ska de bli dags för tv som jag har saknat detta programmet. I know jag är helt galet beroende av tv program!


Lämnade in min käraste mobil telefon igår, pga att den inte laddar som den ska. Så nu har jag en Nokia som jag fick låna av Celal. Kamera och allt på den också så de är inga fel. Men vill ha min mobil känner ja! Man har ju halva sitt liv i sin mobil nästan hahah ^^


Ny vecka imorgon och det känns faktiskt bra måste jag säja, första gången jag ser fram emot nästa dag. Ett framsteg.. De är aldrig dumt.


Om de ändå kunde sluta regna? Kan inte ens gå ut på balkongen utan att blåsa bort och bli helt blöt?!



Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards