Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Mikaela - 4 oktober 2011 18:43

  Äntligen så har internetet fixat sig hemma. Fast de håller fortfarande på att krångla så litar inte fullt på de..


Ska strax ta mig en dusch och gå över till moster och käka lite Kantarell stuvning hoppas ja   Hon är så snäll så  

Dagen har bestått av Hälso kontroll på skolan (vanliga undersökningar, synen hörsel) och sedan plugg.. Kollade även klart på filmen om "vårt grisiga hav" idag, såg inte klart den igår.. Och faktiskt så sitter de mesta av de. Nu gäller de bara att läsa stenhårt i boken och sedan häftet så kan jag precis allt.


Grattis Celal också, helt glömde jag bort de ett tag, sorry. Blir vell kalas för dig till helgen skulle jag kunna tro? Trevligt! Om jag hade pengarna till de så skulle jag köpa världens pinsamaste present.. Men även pinsamt att köpa de hahaha ^^


  kort sen i somras, även blond där.. Har ju som sagt inga kort på mig nu för tiden..

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards