Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av Mikaela - 30 oktober 2011 12:08

Hej på er   Har haft en hel lugn helg, och det behövs! Hur har eran helg varit?


Har suttit framför Tv:n och kollar och höllt på att somna..? Och ändå så har jag sovit ca 11 och en halv timmar inatt efter den nya tiden. Och ändå så håller jag på att somna..? Huhu!!

Ska ta och fixa till mig och gå ut på en lång promenad med Siri och syster lite senare, så jag slipper sitta och halv sova hela dagen.


Har ju nu slutat på Naturbruks gymnasiet, och detta gjorde jag för min egna skull, och även för att jag är väldigt osäker på om det är rätt skola. Så nu har jag skrivit in mig på arbetsförmedligen och ska på möte där näst nästa vecka!



Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards