Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Mikaela - 7 oktober 2011 18:26

Jag vet vad jag vill och jag tänker se till att de blir av.  Jag har min dröm och jag tänker inte låta någon förstöra den.

Jag har länge låtit min drömmar bli förstörda så många gånger av att folk sakt

- De är ingen idé de kommer aldrig gå.


Jag är trött på de, jag skiter totalt i vad NI säjer nu, jag tänker göra de som är bäst för mig.


Mitt liv, mitt val.


Jag vet vad jag kommer göra i framtiden, och de är inte att sitta och lyssna på en massa bullshit. Utan jag kommer göra de som är bäst för mig.


När folk aldrig inser när de går för långt är nog de värsta.. De finns faktiskt folk som ser igenom.. Och till slut tröttnar man.

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards