Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 6 maj 2011

..

Av Mikaela - 6 maj 2011 10:36

Godmorgon!

Hemma idag, hade lite ont i huvut igår. Men idag är det faktiskt bättre! Jag ska strax gå och käka nåt är ritktigt hungrig..?

vaknade typ vid sju av att någon plingade på dörren men jag orkade inte bry mej, Men sen blev jag för nyfiken på vem de kunde vara så jag sprang upp och tittade i kik hålet. Men såg typ bara en gubbe som skrev något papper.

And i know, att dom håller på att kollar alla lägenheter för framtids renovering, och de har dem redan gjort här, och vi ska på ett nytt handfatt i lilla badrumet bara för att det är trasigt och står och rinner varm vatten? Haha men de har de gjort dem senaste 3 åren så varför typ bry sej nu?

Nej men de sitter fint med ett nytt handfat så slipper jag höra på att de rinner vatten om nätterna. (Y)


Otur som man har så är det oftast jämt fult väder när man har planer för något..? Shiiit!

Hoppas det blir bättre under dagen, enligt Mamma och moster så skulle värmen komma tillbaka denna helgen, och idag skulle det bli sol.

Och enligt svt så skulle de bli molnigt och regn, men enligt tv4 så skulle de bli soligt och varmt.    Bra där!


Hoppas att de blir bättre väder!


Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards