Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Mikaela - 16 maj 2011 23:07

Hej!

Måndag idag, tre dagar kvar och sen äntligen tar jag helg! Längtar redan! Är verkligen hur trött som helst på skolan, och det är en månad kvar..?! Man kan vell igentligen säja tre veckor? För sista veckan gäller inte så mycket, och som planen är nu så åker jag till Göteborg med klassen på jättesten sista veckan en dag. Så de kommer gå fort! Eller så går de hur sakta som helst..


Jag har insett ganska mycket idag, Och just nu iaf känns det helt okej, för jag klarar mig alltid! Med dem vännerna jag har och den familjen jag har så klarar jag mig!

Nu ska jag börja skriva lite, känner för de just nu!

Hörs mer imorgon! Godnatt!

Av Mikaela - 16 maj 2011 14:04

Bry dig inte om vad jag gör, sköt ditt eget ist blir så himla mycket bättre!

Och en sak, låtsas inte som att du "bryr" dig, för alla vet att du gör inte det. Ta av dig masken ist och visa vem du är.. Folk skrattar ju bara åt dig när du tror att ingen fattar..? Jag tror mer eller mindre att alla har tappat fattningen.. Jag minns vell hur du var? och du har inte förändrats..


Ibland vill jag bara skratta, det är ju roligt och samtidigt så himla dumt? haha! Va blire med människor igentligen?

wake up liksom!!

Av Mikaela - 16 maj 2011 08:09

Godmorgon!

Pigg? ja man kan iaf inte klaga på de, men sitter helt ensam i köket och käkar medans mamma och syster sover, (cassi har en extrem jobbig hosta) och katterna springer och har annat för sig. Buhu. Känner mig faktiskt lite ensam, här.. I´m survive! KSa snart börja gå emot skolan, jippie, Men imorn ärdet iaf en månad kvar exakt tills vi slutar skolan!!   Och jag har fått jobb i sommar också! Va kul, jobba för egna pengar! Och så ska vi ju garanterat bort i sommar och då behövs alltid lite egna pengar!  

  

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards