Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Mikaela - 13 maj 2011 17:21

What would you do with a letter that changed everything?


Av Mikaela - 13 maj 2011 17:15

Sitter med hårfärg i håret, de kommer bli riktigt nice! Har saknat mitt blonda hår extremt mycket !!!


 

Av Mikaela - 13 maj 2011 13:50

Och nu är jag tillbaka! Gud så sköönt att man kan gå på golvet och absolut gå i hallen utan att behöva hoppas över saker?

det blev super bra i vardagsrummet (Y) vi har flyttat om och det blev faktiskt riktigt nice!   Och som ni vet om jag hade en kamera så skulle jag visa er, men det sorligaste är att jag har ingen kameran, ska ju beställa nya telefonen snart!!

Va på willys igår och stor handlade, köpte två parfymet och saker till mitt lilla badrum, nu när jag har nytt badrum så måste de va nice där inne ju    

men nu idag, så ska jag finally färga mig blond,!!!Tror det blir idag, de blir det nog. I´m back with a smile on my face!   Ska bli så skööönt att blir blond igen asså, trivs verkligen inte i mörkt hår. Det är verkligen inte mig. Men visst det är bra för håret, men jag ska ta hand om mitt hår, inte platta det så mycket och det ska bli hårinpackning!   Minst 2-3 gånger i veckan, måste bara hitta nåt riktigt bra inpackning.


Förövrigt så är det kul med fredag! ledig i två dagar, sova , och ikväll är det Vampire diaries, kommer typ inte ihåg vad det handlade om förra veckan..? hmm ska nog smygtitta lite nu.

  

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards