Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg under juni 2011

Av Mikaela - 25 juni 2011 23:24

Hej! Hade skreve ett helt lååångt inlägg innan de här..? Men tänkte att det är bäst att inte skriva de här, är nog bäst att jag skriver de nånannanstans, men sure de skulle inte va fel att folk fick veta vad man verkligen känner & tänker ibland. Allt blir så himla fel ibland, och ibland känner jag bara för att ge upp och sluta bry mej, saken är ju den att jag bryr mej inte längre.. Men jag bryr mej ändå, men mindre och mindre. Komplicerat

Av Mikaela - 24 juni 2011 17:28

Glad Midsommar. Har precis kommit hem ifrån Borgvik. Hade fint väder ända till att vi åkte hem, va är det här? förra året var det gör fint väder och nu helt plötsligt ska det regna och va tråkigt väder?? Men hoppas de klarnar upp under kvällen, vill verkligen inte att det ska regna.

Ska snart hjälpa till att göra tårta och mat, sen ikväll blir det vad det blir, " Det jag inte säjer vet ingen om". Riktigt bra!


BTW, löshåret är i nu, och det blev nice som faan!!


Ha en bra kväll nu alla, för det ska jag ha, nästa gång ni hör av mej är nog imorgon!

Av Mikaela - 22 juni 2011 23:22

Är det ens tillåtet att sakna dig..?


Jag slutade att tänka på dig mer och mer, gömde allt. Men idag kom de upp igen, Jag vill inte tänka på dig & jag vill inte sakna dig. Jag vill glömma dig och allt med dig. Men jag kan inte, för du är speciell. Jag har alltid tyckt om dig, i alla år. Jag har svårt att släppa in folk, men med dig var det inga problem, Du gjorde allt så lätt. Och nu måste jag glömma dig, jag måste för min egna skull. Och vi kan inte va kompisar, vi kommer aldrig kunna det. Bättre att inse det nu än sen.

I miss Y 

Av Mikaela - 22 juni 2011 16:06

Hej! Sista dagen för denna veckan som jag jobbar till halv fyra + det är bara en dag kvar och sen får jag sova!  

Jag tror inte jag kommer trivas som en arbetande, tidiga morgonar är inte min grej. Verkligen inte, så ett jobb som jag går och kommer som jag vill sitter fint!


Sitter just nu och väntar på mat, Och ska senare ta en promenad ut med Lusiför, Man vet ju hur de blir med promenad där. Sure han rör sig mer än Busan och om man ser de på de viset.



Av Mikaela - 22 juni 2011 07:22

Godmorgon!


Nu märks det iaf att jag har gått upp tidigt två dagar i rad, var extremt trött förut när jag kom upp. Idag blir de inge smink, känner bara för neutral!


Är det inte meningen at det ska va sommar och varmt nu? Undrar vart värmen tog vägen, för värme finns det ju inte i luften, iaf. Aja, hoppas denna dagen går fort, sista dagen jag jobbar till halv fyra denna veckan. !


Puss

Av Mikaela - 21 juni 2011 15:47

Hej på er! Kom hem för 5-10 min sen.? Och har extremt ont i mina ben men fötterna är värre. Och trött är jag också, fattade vell att jag inte skulle vara lika pigg som jag var igår? haha de kom idag, och vill inte tänka på ikväll...


Av Mikaela - 20 juni 2011 23:06

Nu ska jag inta sängen efter en lång dag, God natt på er, sov gott, för jag vet en som kommer somna fort ikväll!

Av Mikaela - 20 juni 2011 19:44

Hej på er! Lång dag, yes! Men den har varit bra   jag får inte säja något om den för jag har tystnadspliskt. Men jag kan säja att den va bra och de ska va kul att vara där i två veckor, en dag gjort CHECK!!


Och inte alls trött är jag heller, som jag själv trodde att jag skulle vara, men ack nej. Träffade Sofia förut, och kollade på film och pratade, min bummi   


Jag fick även sms om att mitt paket med löshår iaf har skickats nu, så de kommer vell imorn eller på onsdag, nice. Måste ju färga de först men, aja de får man fixa  


Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards