Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Mikaela - 3 juni 2011 18:55

Hej på er! Shiit va gott det är ute?! Finally har sommaren kommit, nästan så man gav upp ett tag. Fast det ska ju bli fult till veckan så man får passa på!


Men har varit extremt varmt idag, sure man ska inte klaga, men ibland gör man det också!!  


Nu snart bär det av till Regina kommer bli en rolig kväll, har en känsla av det. Hihi. Och en bra dag imorn + ska bada imorn också, första doppet. Cassi badade idag, och hon tyckte det va riktigt skööönt. Det är nog att överdriva?! Huh, det kan inte va skööönt i vattnet än. Det märks imorn.


Nästa uppdatering ifrån mig blir nog imorn kväll.


Pusss och ha en fin kväll!  

Av Mikaela - 3 juni 2011 09:59

Hej påer, eller kanske godmorgon för vissa av er?   Jag har varit vaken sen nio, fixat och donat lite. Och nu är jag klar för en dag i fina fina vädret! As nice ute ju, huh? 21 + i skuggan, då är det varm, så idag åker tunnika på så man även får lite färg!! Det sitter aldrig dåligt.

Jag ska snart springa och möta upp Sofia för en snabb visit på a secret place   Blir vell att va med henne en stund senare också, sen kommer ju regina också. Blir ju att sova hos henne idag riktigt kul!  


Nu ska jag ta mig en rök och sitta på en sval balkong!

Have a nice day!    

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards