Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Direktlänk till inlägg 11 maj 2011

Rubrik saknas

Av Mikaela - 11 maj 2011 09:53

Godmorgon, Sovit gott? det har jag gjort, och det behövdes kände redan i gårkväll vad trött jag var, och det är lite konstigt eftersom det bara har varit två dagar i skolan än så länge..?

Har nyss fått reda på att vi får först börja och plocka in i vardagsrummet på fredagen, kanske redan lite imorn kväll men. Och det betyder också att jag först får städa på mitt rum på fredagen..?? det får bli en snabb städ, har ju fått ett nytt och frächt handfat i mitt lilla badrum! Nice   Men jag kanske börjar städa där inne ordenligt idag redan när jag kommit hem? Går ju ganska fort eftersom det är litet, men skåpet behöv städas också! haha.

Ska till tandläkaren här i G*ums sen också vid ett, ska dit på vanlig undersökning. Moster blir med dit. Snäll som hon är.


Jag drömde en sån konstigt dröm inatt, det var om en kille, men jag vet inte vem det var, har aldrgi sett honom förut? Men han var iaf ett år mindre än mej och gick inte i Grums på skolan. Och han bodde nånstanns emellan landet och staden, haha. Kommer inte ihåg så mycket faktiskt om jag ska vara ärlig. Kommer bara ihåg att jag älskar att vara kär!  Det är nog ibland det finaste man kan vara. 

Och nu tänker jag bara, har jag träffat den här  killen nån gång, sett honom nånstans..? Gasch, va jag stör mej ibland på drömmar.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 22 mars 2013 12:00


 

Av Mikaela - 21 mars 2013 12:00


 

Av Mikaela - 20 mars 2013 12:15


 

Av Mikaela - 19 mars 2013 11:40

Av Mikaela - 19 mars 2013 11:38

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards