Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg under maj 2011

Av Mikaela - 21 maj 2011 10:48

Godmorgon! Sovit gott? Detr har iaf jag, haft min egna säng inatt ist för att trängas i Sofias.Det va så tråkigt hos henne så!!   Nu snart vill jag ha frukost, men vill inte äta själv så tycker att Mamma & sotarn kan komma upp!

Busan och Lusiför ligger också och sover, klockan är ju snart elva! Och alla sover? Är de bara jag som är pigg idag?


Av Mikaela - 20 maj 2011 18:18

Hej på er!

Sitter här och kollar runt lite, Mamma sitter mittemot och tittar efter campingar.. Man får verkligen sommar feeling alltså. Men om de kunde vara varmare ute så skulle de vara bra..? Men får hoppas på värme!

Sofia kanske kommer hit och sover inatt, så då blir det chips + dip. Nam-Nam, vi åt det igår också. Men idag är de ju Fredag?! Men ingen Vampire diaries, det var uppehåll förra fredagen i sverige men vi kollade på en amerika sida på det avsnitte, så de är ju inge kul att kolla på de idag eftersom man redan har sett det. Men har lånat en film av syrran "The eye" har sett halva den, men aja. Och så har jag ju Andra avenyn   

Av Mikaela - 19 maj 2011 16:04

Ska strax börja packa, ska sova hos Sofia inatt. Har inte sovit hos henne sen dem flyttade och nu blir de!

Av Mikaela - 19 maj 2011 14:48

Sent inlägg i know, men har haft lite annat för mig, blev hemma idag med. Men blev väckt vid halv åtta av att Mamma och Cassi skriker. Och jag sprang upp ur sängen!! fattade ju inge?!  Men när jag kom upp så va Siri här, Och Cassi hade råkat släppt ut Lusiför och Busan i badrummet. Så Siri jagade dem, Och sen var katterna liv rädda, det var synd om dem. Men nu är dem sig själva. Haha, sicken otur! Men men de hände iaf inget.

Nu sitter jag och gör hemlisar, och de där låt konstigt. Haha! Men aja.

Hörs nog sen.  

Av Mikaela - 18 maj 2011 12:20

  Hej!

Sitter och är hundvakt! Siri kom hit för en stund sen, Syrran och moster skulle in till stan en sväng så då kom Siri hit. Hon stod och pepe vid dörren förut och jag va snabb och gick ut med henne, men tror ni att de blev nåt,? Nej men nu står hon och piper igen tror det bara handlar om att hon vill ut.  


Blir att åka till veterinären nästa vecka med Busan, hon har ju tappat hår. Och vi ringde och råd frågade men de är ju inte speciellt lätt för dem att berätta, så vi fick boka tid också   Fick springa ut med Siri en snabbis, hon piper hela tiden men hon gör inget när hon kommer ut.

Nu ska jag kanske baka sockerkaka, eftersom mina muffins i lördags inte blev precis bra!

Av Mikaela - 18 maj 2011 10:07

Godmorgon!

hemma idag, har ont i magen vet inte varför..??! Vad kan de va? börjar faktiskt bli lite orolig nu, har haft ont i ca ett par dagar (svårt att säja) och de är verkligen inge kul. De känns som att de krampar. Har ingen aningen. Om de inte blir bättre så får jag gå till doktorn.

Av Mikaela - 17 maj 2011 17:45

Hej!

Har verkligen sjukt ont i ryggen just nu, bara för att jag damsugande förut .. Men det behövdes!   En spa-dag skulle verkligen inte sitta dumt! Jag kollade ju på de, kanske ska ta mej en titt igen? Why not? Sofia och jag på en spa dag. De skulle verkligen sitta bra just nu! Liksom vi båda är så kära i att få massage!!

De skulle inte sitta helt dumt, nej!


Annars så har jag städat, och det känns i min rygg, men gott och få bort damm och byta nytt i sängen! Me like!

Åskade ju förut också, gillar verkligen åska nu för tiden, har inge emot de alls. Konstigt men.. När jag var mindre så var jag väldigt rädd, vi åkte för de mesta ut i bilen, minns ingen gång som vi va hemma när det åskade, hade med oss kudde + täcke i bilen, sov gjorde vi inte, men de va goast så! Men de är ju bra iaf att jag inte är rädd länge,men när moster sa förut - Tänk dom stackarna de slår ner i.

Då blev jag orolig! Man vet aldrig vem man känner som är ute och går..


Nu ska jag strax bada katterna. tror Lusiför har sprungit och gömt sig, för nämnde de förut och tyvärr så har jag börjat att känna igen ordet Duscha/bada !  

Av Mikaela - 17 maj 2011 08:08

Godmorgon!

Sovit gott..?Det har jag! To good, faktiskt.Kände verkligen bara för att stänga av klockan när den ringde. Men kan ju inte de, eftersom idag är en sån dag som man ska få ta igen alla NP man missat, men jag tror bara att de är ett och det är engelska. Det fixar jag lätt !    Hoppas man får sluta efter det..

Gillar inte precis regn som dem festa av er har förstått? och inge paraply har man heller! Gå och blir kass blöt, det gillar INTE!

Dåligt humör, jo en aning!


Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards