Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg under maj 2011

Av Mikaela - 4 maj 2011 22:49

hej på er!

Är verkligen hur trött som helst, och det ska va lill lördagen idag? haha. Funderar skarpt på att titta på ett avsnitt av andra avenyn och sen sova! Känns helt underbart.

Imorn blir det NP i matte, ( och det kommer gå åt helvete, tur att jag redan har ett G i de då) Och sen efter de så fortsätter lektionerna som vanligt -.- Så de blir hemkunskap imorn, men när man har världens bästa sällskap Kristine & Regina så blir dagen super rolig!

Fick reda på en trist sak idag, Åsfjärden ska läggas ner 2012, så dem tar inte in några nya sökanden nu i höst, (och det betyder att jag inte kommergå SP där heller) skolan har för få sökanden så de funkar inte. Nu hoppas jag bara att jag kommer in på Lillerud, annars så får jag plugga upp betygen, för IV kommer hållas igång ett år till. Och dem som går 3:an i nåt program får gå ur och dem som går 1:an går upp till 2:an men sen får dem leta ny skola! Gud va tråkigt :/

Jag hoppas verkligen jag kommer in på Lillerud, för de är ju faktiskt där jag vill gå, jobba med djur. Annars ska lilla jag nog plugga upp mina betyg till MVG i allt!! Och sen kommer in på de, jag ger inte upp. Men helt klart hoppas jag på att jag kommer in nu i höst.


Förövrigt så har de varit en helt okej dag, jag måste verkligen börja med min hem tenta också, Om första och andra världs kriget, men de ska va inne nästa fredag så jag hinner! Behöver inte jäkta.


Puss och godnatt!

Av Mikaela - 4 maj 2011 09:02

Godmorgon! Sovit gott? Mitt tandkött görextremt ont, (var inne hos tandläkaren igår och drog ut den tanden jag har haft värk i) Och jävlar va ömt det är kan knapopt svälja?! Men de är vell så till en början, jag står ut!  

Ett + är att det inte snöar, herregud det snöade igår!? Inte klokt ju det är Maj, jag tror aldrig jag har varit med om det förut faktiskt.

Kort skol dag, eller haha ingen dag är precis LÅNG? Haha!

men det är ju sköönt, 

Jag hoppas på en perfekt helg till helgen!

Nu ska jag försöka göra de sista sakerna och sen börja gå!


Av Mikaela - 3 maj 2011 07:57

Godmorgon! Vaknade och det snöar/regnar?! Va blire? Ja dem säjer ju att istiden  är på väg. Det är 3 Maj och det snöar, Riktigt illa !  

Av Mikaela - 3 maj 2011 07:57

Godmorgon! Vaknade och det snöar/regnar?! Va blire? Ja dem säjer ju att istiden  är på väg. Det är 3 Maj och det snöar, Riktigt illa !  

Av Mikaela - 1 maj 2011 14:19

I wouldn´t want to be anybody els.

You made me insecure,

Told me i wasn´t good enough.

But who are you to judge?

When you´re a diamond in the rough,

Im sure you got some things,

you´d like to change about yourself.

But when it comes to me,

I wouldnt want to be anybody els.

I´m no beauty queen,

i´m just beatutiful me!

you´ve got every right,

to a beatutiful life.


Who sats your not perfect?

Who says your not woth it?

Who says your the only one that´s hurting?

Trust me,

Thats te price of beauty.

Who says your not pretty?,


it´s such a funny thing,

How nothing´s funny when it´s you.

Av Mikaela - 1 maj 2011 10:49

Bli väckt av en musik kåår är kanske inte världens höjdare?

Men de blev inte ja då. Eftersom jag vaknade själv vid halv tio och då frågade Gagga m jag skulle med ut och kollade på Cassi, tycker synd om dem som ska gå i detta kalla?! Höll på att frysa ihjäl ju..

Igår var de ju Valborg, och då var jag med Sofia & regina, riktigt roligt, men kallt va de på kvällen? Och de ska va första maj??

de märks inte.


Och imorn är det skola, usch va tråkigt!! De börjar igen upp tidigt och tråkigt tråkigt tråkigt.

Här är man positiv,

men jag är ändå på helt okej humör idag, Och Joaquin som spelar Johnny cash i filmen Walk the line ( om Johnny cash liv) han gör min dag! Han sjunger Johnnys låtar så extremt bra!

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards