Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg under juni 2011

Av Mikaela - 20 juni 2011 08:00

Godmorgon, tidinställt inlägg. Har ju så klart inte tid att blogga nu på morgonen så vissa mörer kommer de nog bli tid inställda inlägg   Ser fram emot att jobba faktiskt, få en känsla på hur det är. Och se och så. Slutar antadligen vid halv fyra idag och då ska jag till Sofia så det blir kvällen när jag bloggar igen kan jag tänka mig. Men nu får ha en bra dag, för de ska jag ha. Ha de super.


Love!


Av Mikaela - 19 juni 2011 23:19

Hej på er! Blev lite stressat vid tolv idag, så hann inte blogga, hängde med Moster Celal och Cassi till stan. Köpte två t-shirts från Gina, och ett par korta byxor ifrån gina, galen rea är de ju nu    Behöver T-shirts till jobbet nu, och köpte dom inte bara till de, dom va riktigt snygga också, märken och sånt på dom of cours, skulle aldrig köpa en vanlig tråkig t-shirt, nej nej nej.. De blev fina t-shirts!

Och när vi kom hem ifrån stan så åkte vi och hämtade upp mitt kusin barn, och så skulle vi fika hemma hos moster och de va trevligt   Efter de kom Sofia,så har haft fullt upp hela dagen. Och tråkigt väder har de varit också, och tydligen ska de bli lika väder imorn, ska säja en sak... TUR för jag ska jobba och då vill jag inte att de ska va allt för fint, för då vill jag till stranden! Men ska bli gött att tjäna pengar. Men nu snart måste jag inta sängen har precis kollar klart på Gossip girl, som va säsongs avslutning på idag. Ledsamt, och självklart ska de sluta så himla spännande. Fåt vänta till i höst, Vampire diaries har ju också säsongs uppehåll. Och hur tråkigt är inte de..? fast visst under sommaren ska man inte ligga farmför Tv:n. Man ska ju sola bada + everything. Längtar extremt till att vi ska åka till kusten + till jag har jobbat klart för då ska jag inta sommar lov, och det betyder 100% sommarlov!!


Nu ska jag fixa lite och sen blir de sängen, klockan ringer 06:30 till morgonen, BTW jag vill att mitt löshår ska komma imorn, men tror de kommer på tisdag så får hämta ut de då. Kommer bli riktigt nice.


Puss & godnatt! Kommer nog göra ett tid inställt inlägg till i morgon, kommer inte ha tid att blogga!  

Av Mikaela - 19 juni 2011 00:17

Hej! är verkligen sjuk trött, ska snart inta sängen, och ont i ryggen har jag också. Vet inte riktigt varför, jo jag låg på magen förut och kollade på film men de kan vell iaf inte va de..?  

Blir så trött på att ha ont i ryggen. Verkligen inte roligt och nu när jag ska jobba i två veckor.

Ska sova länge imorn, för sen blir de upp tidigt, puuuh va jobbigt kommer gå sovandes varje dag. Men jag överlever, de finns inget jag inte överlever.


Godnatt på er, 

Av Mikaela - 18 juni 2011 12:36

Ja, godmorgon? Jag själv kom upp för över en timme sen men en del av er kanske precis har kommit upp.?

Hade en rolig kväll igår, det va faktiskt ett tag sen man va med dom man va så de va kul. Det får man göra om nån mer gång, liksom, vi har ju hela sommaren?!? Usch va härligt!

Men jobbar ju dom två första veckorna, men i survive!!  

Känns så extremt härligt att har gått ur grund skolan, inge mer skola. Om de inte blir Lillerud då, kanske kommer gå handel också om jag kommer in där.. Med mina betyg haha. Men har faktiskt höjt mej, och sen kan jag inte får högre, om jag inte hade MVG i allt men de har jag inte, riktigt så smart och duktig är jag inte   Men nu tänker jag leva och jobba och sen när jag får breven, då börjar allvaret, och ja vad jag gör när jag får dom..? De får vi se då.  



Av Mikaela - 17 juni 2011 20:50

Deprimerande väder, verkligen! Men ska snart bort te en kompis så de blir nog en rolig kväll ändå. Men blöt kommer jag bli, det känner jag på mig. Tänk om man ändå hade körkort?


Gjorde en bra sak förut, beställde löshår, kommer bli riktigt snyggt, men måste färga de innan så of course, det är ju mörkare "blont" än vad jag har. Fattar inte varför dom kallar de blont när de inte är de?..


Så de får fixas. Usch huvudvärk har jag också, åska i luften..


Nu ska jag nog fixa till mig lite, så jag inte ser ut som ett spöke, känner mig som ett men..

Av Mikaela - 17 juni 2011 18:00

Ny deisgn, eller ny och ny, har bara ändrat lite på färgarna, nu header iaf. Riktigt nöjd. Men kommer nog fixa till de lite senare maybe. Får se hur det blir med det.


Sitter just nu och är väldigt trött, men måste hålla mig vaken, för ska ut en sväng sen och träffa kompisar och då vill jag ju inte va trött och seg? Nån som har tips på vad man ska göra för att inte vara seg?   Sova en stund kanske, nej för då vill jag inte gå upp sen. Utan jag får helt enkelt stå ut. Det är ju sommar lov  


Så här såg jag ut på balen igår, trivs verkligen inte i lång klänningar!!


    

Hoppas på att få åka in till stan, vill köpa linnen och tunnikor. Lite onödig att beställa och betala frakt när man kan åka in, får se hur de blir med det. Men behöver verkligen mer kläder, det känner jag.

Av Mikaela - 17 juni 2011 18:00

Ny deisgn, eller ny och ny, har bara ändrat lite på färgarna, nu header iaf. Riktigt nöjd. Men kommer nog fixa till de lite senare maybe. Får se hur det blir med det.


Sitter just nu och är väldigt trött, men måste hålla mig vaken, för ska ut en sväng sen och träffa kompisar och då vill jag ju inte va trött och seg? Nån som har tips på vad man ska göra för att inte vara seg?   Sova en stund kanske, nej för då vill jag inte gå upp sen. Utan jag får helt enkelt stå ut. Det är ju sommar lov  


Så här såg jag ut på balen igår, trivs verkligen inte i lång klänningar!!


    

Hoppas på att få åka in till stan, vill köpa linnen och tunnikor. Lite onödig att beställa och betala frakt när man kan åka in, får se hur de blir med det. Men behöver verkligen mer kläder, det känner jag.

Av Mikaela - 17 juni 2011 12:48

Hej på er! fint väder..? usch va tråkigt med regn!!


Kom hem för ett bra tag sen, men direkt när jag kom hem så gick jag och la mig i ett bad. Jag var helt blöt och frös, fryser fortfarande!! det är verkligen inge kul. Men vi åkte kärra och va i kyrkan iaf, jag är glad över att jag gick dit, för det behövdes!! Men vädret kunde ju ha varit bättre.

Nu är min syster på väg hit, ska äta lite tårta och sånt, kanske kommer lägga upp kort på mig sen hur jag såg ut idag, och hur jag såg ut igår på balen. Moster och syrran måste bara skicka över korten till mig. Så får se hur de blir.


Det kommer även en ny design senare antadligen!

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards