Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 8 november 2011

Av Mikaela - 8 november 2011 10:29

Hade gööör svårt att somna igårkväll, somnade vid tjugo i tre tror ja! Så försökte komma upp i tid idag så jag slipper de där till kvällen, inte för att jag sover länge, de blir tilltio oftast varje dag. Behöver inte sova mer.. känns lite onödigt..?

Ska alldeles snart kolla på ett avsnitt av Gossip girl och sedan göra mig i ordning lite. Saker måste hända fast man inte har nåt att göra   

Ska läsa lite idag också, måste försöka göra de fast jag glömmer bort de, hur bra är inte ja som glömmer det..? Bara för att jag lägger boken under bordet då glömmer ja det, den måste ligga mitt på bordet för att jag ska komma ihåg det.. -.- Smartast1#

Av Mikaela - 8 november 2011 00:51

  Kan verkligen inte sova, är knappt trött och klockan är ett..? Ska snart iaf ändå försöka. Börjar bli tröttsamt detta, att ha så svårt att somna på kvällen/natten, ligga och vrida och vända sig är ingen hit direkt -.-  Tänkte att jag ska imorgon fråga om min gulliga moster vill följa med ut på en promenad, Mamma är så stel i nacken och ryggen att hon knappt kan röra sig, så de är ingen ide med henne, men ska fårga moster! Dags att röra sig.


Det är faktiskt snart juloch det har inte riktigt slagit mig än, stressen med julklapper har inte heller slagit mig än. Men lugn den kommer. Har redan några saker som jag vet att jag ska köpa till folk. (Y) Men måste faktiskt säja att det märks så påårstiden nu.. Det är knappt dag, det känns som det är eftermiddag/kvällen hela dagen, mörkt och grått hela tiden, de skulle faktiskt inte skada med lite sol..? haha  Och i slutet av månaden, snö..?! Är iaf vad jag har hört, skulle inte förvåna mig om det är snö imorgon redan, så kallt ute..


  Tänkte vara lite snäll och ge en liten ledtråd till vad de är för bok jag läser, Men mer än så här blir det inte!

Nu ska jag inta sängen! Vi hörsimorgon! Puss!

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards