Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 10 november 2011

Av Mikaela - 10 november 2011 22:12

Slänger in ett snabbt inlägg nu bara, har lite saker för mig som jag måste göra!! Blev ju som sagt stan idag, och sedan skynda sig hem och iväg till stallet, stress stress..   Men var ett "skööönt" ridpass, vet inte vilket ord som riktigt passar, "underbart"? Jo nåt åt de hållet, svårt att förklara..


Har iaf tänkt att imorgon någon gång under dagen, så ska jag rätta till lite på bloggen, nya färger och header of cours! Och så ska jag försöka uppdatera ordenligt.


 

Red iag, Wille. En liten sur en men han är väldigt rolig att rida, de gäller att visa att man är en vän inte en fiende..

Av Mikaela - 10 november 2011 10:49

Godmorgon..

Så god är den inte, har inte sovit mycket alls inatt -.- Det börjar bli riktigt irreterande, ont i halsen har jag lite också, just my luck! Men idag blir de en sväng till stan och sedan till stallet! Precis som jag vill ha de, Skulle igentligen ha gjort lite er nu på morgonen, men för en gång skull så kom jag inte upp..? När man är vaken halva natten så blire väll så?


Igår eftermiddage så låg jag och kollade på tv:n klockan var ca 16.00 när programmet började, sedan runt 16.30 så var det kol svart ute?! Visst de hör till själva jul stämningen, menlite överdrivet, de behöver ju inte bli så mörkt redan!?

BTW, i mitt rum nu så äre julstämning iaf, var på Ikea igår och köpte ljus med kanal och pepparkaka lukt på haha, och Choklad och bulle lukt. Så julen 2011 here i come, Bara älskar julen!! Fast snön efter jul kan ju försvinna? Right..?


Laddar för en kort tur till stan!

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards