Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 22 november 2011

Av Mikaela - 22 november 2011 20:25

Första advent till helgen och vintern smyger in..


Först när Mamma började i igår och plocka fram ljusstakar och dukar tyckte jag att det blev för mycket, eftersom första advent faktiskt är till helgen och det bara är Tisdag idag. Men jag vet även att de tar sin tid att städa hela lägenheten + hon och moster har mormor också att städa hos.

Men jag tyckte ändå att det blev för mycket.

Men nu idag, tycker jag att det är perfekt, Har fått värsta jul känslorna och tycker det är mysigt, dock har vi inte tänt ljusstakar och stjärnorna än, det gör vi inte riktigt än men framme det är det.

Skulle prova min vackra ljusstake förut, då jag ville ha upp den!! Och så funkar den inte..? Good luck!!

Blir att köpa nya lampor till den iaf.

Har även tänkt på det att det känns varje dag i luften hur mycket kallare det blir? Och snart är det snö garanterat. Ser jag fram emot det? Visst under December månad, men sen kan de gärna försvinna och bli varmare.

Jag är inte mycket för kallt och blött. Men jag gillar julen, fast det kalla, vill jag igentligen stå över, därför brukar jag fråga mig själv om jag ska flytta till ett varmare land framöver, ibland så vill jag det. Men samtidigt, Aldrig snö? Tror ja skulle sakna det faktiskt.


Julen är något som man ska fira tillsammans, man ska inte vara ensam vid jul, spendera den med din familj.


 



Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards