Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 23 november 2011

Av Mikaela - 23 november 2011 18:46

Man flyr bort ifrån sånt som är jobbigt och man inte orkar hantera. Det är en flykt varje människa mer eller mindre har i sig.. right?

Men man vet aldrig vad som kan hjälpa och vad som kan göra de bra igen, utan man fortsätter fly, ifrån allt.. Men sen en dag så vaknar du upp och vänder dig om och ser ifall de är något du vill ta med dig, de du vill, de tar du med dig. De andra lämnar du i ditt förflutna.

Men det är ofta som det förflutna drars upp om och om och om igen, det är något man inte kan fly ifrån, det får man leva med och hantera.


Det är vad jag göra, jag hanterar det på mitt sätt, det kanske inte är det enklaste sättet men det är MITT sätt.


Jag kommer aldrig kunna glömma mitt förflutna, hur jag än försöker, men de blir bättre, och den som förstörde mitt liv, kommer det inte bli bättre för.


Så, ge inte upp om det är jobbigt för dig, (jag vet att det är vad alla säjer men lyssna på dem råden) Sträck dig och gör det du själv vill. Ge aldrig upp,  ge aldrig den personen det nöjet, den personen som gjorde dig illa eller något!



 

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards