Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Direktlänk till inlägg 28 november 2011

Städ dag

Av Mikaela - 28 november 2011 09:19

Godmorgon!


Ville verkligen inte vakna så här tidigt,men får ju göra de bästa av det?

Snart käka frukost och sedan sätta igång och städa, verkligen något att se fram emot... right?


Men det är så mina måndagar ser ut, städ. Och oftast så har jag inte så stökigt så de blir bara damma och sedan ta golven och det är ju rätt så rockigt också!


Jag tror att Berit blir kvar längre än dem sa, dem sa att hon skulle dra sig bort över natten, men jag tror att hon blir kvar längre.


I lördags så var det stan igen, var och käkade julmat som inte ens var värt pengarna, Lillasyster gick på bio med en kompis och sedan blev det även lite julhandling, har köpt två till julklappar. Får köpa resten på Torsdag.

Jag hatar verkligen att stressa och köpa julklappar, men i oktorber är det för tidigt att börja julhandla tycker jag själv, så då blir det ju i November, men ändå stressar jag. Mamma brukar ju även åka in i December igen, men det gör inte jag, då brukar jag oftast se till att allt mitt är köpt.


Igår blev det Skyltsöndagen här i Grums, Lotter + glögg. Lillasyster vann även en choklad som självaste jag stod mer ellermindre och käka upp.

Det finns inte speciellt mycket här i grums, så kanske vore nåt att åkain till Karlstad nästa år?

Höll på att frysa ihjäl när vi gick hem, hade vantar men händerna värkte. Fick bli ett bad när jag kom hem kan jag ju säja!


Slänger nog in ett inlägg senare,



 
 
JOSEFINES.SE

JOSEFINES.SE

28 november 2011 13:16

Hej ! Har en tävling på bloggen http://josefines.se/2011/november/tavlin...ing.html#comment,var gärna med kram!

http://josefines.se

http://josefines.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 22 mars 2013 12:00


 

Av Mikaela - 21 mars 2013 12:00


 

Av Mikaela - 20 mars 2013 12:15


 

Av Mikaela - 19 mars 2013 11:40

Av Mikaela - 19 mars 2013 11:38

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards