Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 1 september 2011

Av Mikaela - 1 september 2011 22:17

Hej! sitter just nu och håller på att somna, haha är riktigt trött så ska snart krypa ner i sängen ska bli extremt gött! Sov morgon imorn också börjar 10.00 så får sova i en och en halv timme extra och de är inte fel eftersom de är fredag (Y) Skulle igentligen in och hämta en EKG- hjärta apparat imorn som jag skulle ha ett dygn, men tydligen så hade dem inte fått in nån i tid? så fick en ny tid. De är ju väldigt viktigt att jag får den men folk som slarvar blir jag så extremt trött på om jag ska va ärlig!


Blev inge med mariebergs skogen i tisdags heller, blev en massa krångel så slutade med att jag var hemma. Blev en sväng dit idag med hela klassen och tittade var även till färjestad travbana och stall och kollade eftersom vi ska vara där tisdagar framåt. De kommer bli bra de känner ja, lite tråkigt att jag missade i tisdags då eftersom jag var i mariebergs skogen då.. Hoppas de kommer fler gånger innan 2:an. De måste de iaf.


I kvällinga så har jag rede, Hoppning blev de. Märks verkligen va trött jag är just nu, orkar knappt blogga..? Kommer bli sköönt att sova ut på lördag, gjorde inte de i lördags heller för då bärde de av till "skolan" på djur dagarna with the family.

Så de ska bli gött.

Nu ska jag börja tänka på natten!

Ska försöka blogga imorgon och fixa ordning lite här nu, har varit ganska mycket med skolan och sånt så har faktiskt inte hunnit. Kommer hem så sent om dagarna oftast runt fem. Och då har jag en massa annat att göra, men ska försöka bättra mig!

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards