Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 11 september 2011

Av Mikaela - 11 september 2011 23:55

Sitter och kollar på micro ringar till löshåret som snart ska åka i igen. Behöver köpa nya micro ringar eftersom dem andra jag har är blonda, och de är ju inte särskilt snyggt eftersom jag är brunett nu. Men de är ett väldigt slit med löshår tycker ja, blir så sletet fort men jag har ju även nya som jag inte använt. Ska försöka ta och färga de och fixa till de. Men först Micro ringar. Har ju även kvar lim i håret efter jag tog ur de andra, och nu säjer jag det fuck LIM. Aldrig mer, nu kör jag på micro ringar istället. Sliter inte alls lika mycket på håret. Och jag som håller på att låta min egna färg komma ut, Så får se till att få ordning på mitt ut gulliga hår nu tycker ja!

Bra inlägg om mitt hår? but thats me.

  Och här har vi dem, dem omtalade micro ringarna! hahah.. Är verkligen övertrött just nu.

Godnatt på er!

Av Mikaela - 11 september 2011 10:56

Godmorgon!


Känns lite tragiskt att säja att helgen är över så jag säjer så här ist,5 tidiga dagar kvar och sen får jag sova. Låt inte bättre de heller då men. Idag är de en typiskt höst dag, regn reg och åter regn, funderar på att jag faktiskt måste ha en jacka! Får ta och köpa de i slutet av månaden, för jag behöver en nu!


Idag blir de till att plugga svenska, läsa i traktorboken och vara med Sofia. Men nu först ska jag snart käka lite frukost, hatar verkligen att vara hungrig när jag vaknar?

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards