Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 5 september 2011

Av Mikaela - 5 september 2011 19:24

Hej! Nyss kommit ur en varm dusch och de behövdes har fröse gör mycket idag! Så de behövdes! De börjar närma sig Idol och jag hoppas innerligt att dem är schysstare idag, dom två nya idioterna!!

Vad tycker ni om den "nya juryn?"



 

Av Mikaela - 5 september 2011 08:58

Längtar extremt mycket till Vampire diaries börjar igen! De börjar ju snart i amerika men vill ju inte börja följa de där. Vill följa de i svenskt takt så lär få vänta lite längre.  Spännande! Vill att de ska börja nu. Är du team Damon eller Team stefen? Jag gillar dom båda lika mycket mer tror faktiskt jag är mer team Damon än Stefen.

        


Längtar också till att Breaking down ska komma ut första delen så eftersom dom har delat upp de. Ska bli extremt kul att se hur dom har gjort allt. Har ju läst böckerna så de ska bli kul att se. Ska bara vänta till November!


  Och i Twilight sagan så är jag nog team Jakop.

Av Mikaela - 5 september 2011 08:26

Godmorgon! Blir att vara hemma idag, mår inte alls bra. Mår illa och en massa   Väldigt kul att bli sjuk när skolan precis har börjat, hoppas de går över snabbt bara.


Ligger i sängen och funderar på när alla mina tv program som jag följer ska börja? Dom har inte ens skirivit nån tid än. Längtar!


Fol sitter och säjer att hösten är på G, wake up! De är september hösten är redan här. Fine de är mysigt, men de är en massa regn hela tiden.. Om de kunde hålla uppe en vecka iaf, de skulle inte sitta dumt, för de är inte speciellt kul när man bara har en skinnjacka.

Köp av vinterjacka behövs hör ja!


      One tree hill är också ett av programmen jag alltid följt sen början! Men jag har redan kollar klar på de på internet på amerikansk sida haha. Kunde inte hålla mig, och är extemt nyfiken på vad som kommer hända i gossip girl kanske ska ta och leta fram de och kolla lite bara lite..?

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards