Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 8 september 2011

Av Mikaela - 8 september 2011 23:18

Hej! Sitter just nu och håller på att frysa ihjäl, min fötter är som is pinnar, lovar! Hoppas dom sätter på värmen i lägenheterna snart, de behövs. Sjukt att dom bara stänger av de under våren och sommaren och sen sätter på den ordenligt igen på hösten och vintern.. Då borde man också få betala halva hyran!

Kom hem efter åtta och gick direkt in i duschen de va varmt åt mig men samtidigt så frös ja?

Red på "pippi" idag, första gången och de gick faktiskt ganska bra, red dressyr. Är ju lite mer för hoppning ja men dressyr va faktiskt kul de med. Har rede de förut men inte så som jag gjorde idag, kommer ju få prova på mer med de än vad jag redan gjort. Men kommer nog alltid vara mer för hoppning. De ska hända lite mer än bara DRESSYR för mig hahah!

   Folk kanske funderar på varför jag inte tävlar? Helt ärlig så har jag aldrig velat de, va med i lite smått när jag var mindre men är faktiskt inte sååå intresserad av de idag, lite intressant att kolla på men inget för mig.

Hästar är fria djur, precis som alla andra djur. Dem väljer dig, De är aldrig tvärt om. Så tänk på de.

Djur sviker aldrig, och de är de bästa man har dem alltid.   


Fick boken om traktor körkortet idag, ska börja läsa i den så man är lite redo iaf, De ska bli kul. Finns ju inge negaivt precis med att ta traktor körkort. Man kan alltid behövs de. Och de är ju gratis förutom synundersökningen och nåt mer som jag inte minns..? Men de hör till även när man ska övnings köra med bil så måste man göra sånt.

BTW de ska jag börja göra också, men domskulle höra av sig när de blev några kurser lediga och de har dom inte gjort än får ta och ringa dit.


Annars har de varit en helt okej dag, lite stressigt bara men de är så mina torsdagar ser ut framöver. Men är riktigt nöjd faktiskt.


Vi hörs imorgon!

Godnatt and sov gott!

Av Mikaela - 8 september 2011 17:16

Äntligen finns de datum då mina program börjar!! Fast de är i oktober men inte så långt kvar, sista säsongen av Desprete housewives (stavningen?!), ledsamt har följt de sen de började, kommer till o med ihåg vad första avsnittet handlar om och allt.. Jag och mina program!

BTW, jag har hållit mig jag har inte letat upp gossips girl säsong 5 än  


       

Av Mikaela - 8 september 2011 16:19

Hej! Kom hem för en stund sen, Sitter just nu och pratar med lillasyster om engelska skolan, och jag tycker verkligen att hon ska gå där. Och de är bra för hon funderar på de.

Mamsen sprang iväg till aäffren för hon glömde va de nu var och sen ska vi käka och efter de så bär de av till stallet!



Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards