Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 15 september 2011

Av Mikaela - 15 september 2011 23:17

Hej! Har precis kollat lite på film och ska strax inta sängen, skulle igentligen börja 10.00 imorgon, men måste ta igen diagnoser jag missat så börjar som vanligt men de gör inte så mycket eftersom de är fredag  Veckans höjdpunkt är de vell?


Det har gått en månad i skolan och jag tycker faktiskt de har gått fort, de får gärna gå fortare! Jag är extremt glad över att jag kom in på Lillerud, för om jag inte hade gjort de så vet jag inte vad jag hade gjort riktigt. Fick besök av en person i klassen idag som har mycket erfarenhet i hästar och djur. Och det  var väldigt intressant och lärorikt. Det var väldigt bra tycker ja.


Förövirgt så har dagen varit bra, ganska dryg dag i skolan kändes som de gick segt, men såna dagar har vell alla antar ja? Och de va min dag idag. Red ju även förut och de gick riktigt bra idag med, konstigt nog, hahah   Red på Inka, en favorit jag har hittat antar ja   


     Nu ska jag försöka lägga mig och sova! Kanske inte blir mycket men försöka går ju, vi höres imorgon! Godnatt sov gott everyone!

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards