Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 26 september 2011

Av Mikaela - 26 september 2011 22:36

Soppa till kvällsmat och snart drar jag på en ny serie! En bra kväll, kalaset var trevligt kunde äta någorlunda normalt med tanke på hur ont jag har!!


Lillasyster har skaffat blogg, Så gulligt!

tänkte jag skulle vara snäll och länka henne, så ta en titt och läs!

www.cazzy.bloggplatsen.se


Hon började idag så va inte så hård emot henne. Det är väldigt normalt nu för tiden att folk bloggar, alla åldrar faktiskt. När jag själv började för 3-4 år sen så va de inte alls normalt.. Men nu bloggar oftast varje tonåring + äldre och mindre. Och de är inte fel med de. Ett intresse, en dagbok. som man delar med sig av..


Som sagt, drar igång en ny serie idag!

seeee yaaa!


Av Mikaela - 26 september 2011 18:04

Hej! Sitter hos moster, har käkat både mat och glass och känner nu att de blev alldeles för mycket. Soon kommer Syrran och Oscar, så blir att tala lite med dem. I present fick Moster en ny dator av oss, va snälla vi är right? Finns nog inga snällare familj än just vi   


Hoppas att få nya header snart! En gör duktig tjej som har gjort dem och jag har sett dem och dem är grymt snygga!

Av Mikaela - 26 september 2011 09:18

Godmorgon! Har sovit si så där inatt har haft tand värk hela natten? Hur länge ska detta hålla på? Får knappt sova nån ting och känner mig som en zoombie med alla värk tabtter jag går på.. Men ska iväg till skolan imorgon! Och sen så måste jag ringa till tandläkaren så dem får ge mig nån medicin, för nu har jag fått nog av detta!!


Grattis ur gulliga moster, hoppas du kommer ha en perfekt dag, i know you  will!  



Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards