Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 12 september 2011

Av Mikaela - 12 september 2011 23:19

Hej! har precis suttit och kollar på ett avsnitt av en serie som gör att man vill åka utomlands, verkligen! Men de ska faktiskt bli lite kul med vinter också, låter säkert hur sjukt som helst för att de kommer ifrån mig..? Men de är mysigt och de är lite omväxling inte bara varmt varmt. Brukar alltid ligga varje dag i solen på sommaren, men denna sommaren så har jag inte alls mått bra av att vara i solen. Jag vet inte riktigt varför..

  Skulle inte vara allt för dumt.. right? Tror dem flesta håller med mig nu, och speciellt nu när vi har en kall vinter framför oss..


   Men jag ser faktiskt fram emot de här mer. Haha knepigt inlägg i know! But thats me!

Det är bara september nu, och har fullt upp hela månaden sen är de oktober och då är de halloween och sen är de November dags för att börja jul handla, Paket. Älskar att göra de, kan vara lite svårt ibland, men de är tanken som räknas. Inte hur dyrt de är eller om de är nån värsta biga saken. Utan tanken, never forgett!

Min önske lista är ganska enkel än så länge, men de kommer alltid mer senare mer när de är dags att börja köpa saker. Men just nu vet jag vad jag vill ha, men så är de alltid. Och sen kommer de en massa mer saker.


Okej, blev ett inlägg om Sommar & Jul. Kommer bli såna inlägg, för this is my diary.


Godnatt ska strax inta sängen, blir antadligen hemma imorn med, måste till läkaren med foten kan inte gå så här. De gör så extremt ont så fort jag försöker gå på den, och tro mig jag försöker, har stukat foten så många gånger så jag vet att man ska bara fortsätta gå på den, men nu hoppas jag innerligt att jag inte har stukat foten.

Godnatt!

Av Mikaela - 12 september 2011 17:37

Hej! Har precis suttit och kollat lite på kläder on the internet! Blev hemma idag ifrån plugget har extremt ont i min fot haft de i två dagar nu? kan knappt gå på den,

Men fick bli med in till stan ändå, Cassi skulle till tandläkaren och sen skulle hon prova ut lincer eller va de var    Har hoppat runt på en fot hela dagen och har även fot ont i den andra pga av de nu. Usch! Känns som om jag har en kula i foten, tror mamsen får ringa till läkaren imorn!

Blev även att gå i affärer eftersom de va en stund emellan tandläkaren och sen till optikern.

    Jag hittade ju inget men ska beställa on the internet tror ja.


BTW, har glömt att visa nya matten, ett riktigt snyggt kap faktiskt! Ska även få nya gardiner, riktigt nice kommer de bli   



 

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards