Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 18 december 2010

Av Mikaela - 18 december 2010 23:14

Nu ska det inte dröja för än det blir sängen för mej, har pakat in paket och umgåts med Sofia idag. Gott att ha alla paket in packade nu, eller ja det är presenterna kvar till Lusiför och Busan som jag inte har pakat in än. Ska försöka att hitta en katt låda på onsdagen när vi ska in igen, och om inte jag ska med så får Mamma köpa med en. Den som katterna har nu, har va haft i 5 år så de behövs en ny, Men Busan är ju väldigt kräsen så frågan är ju om hon går på en ny. Men det måste hon helt enkelt! hehe. Mamma hade köpt en massa saker som jag var väldigt nyfiken på. Men jag fick inte kolla :( Får vänta en hel vecka. Det får gå fort. Eller nej, för jag gillar jul veckan förutom att det är så himla mycket att göra. Imorn ska vi göra jul godiset. Knäck och sånt vi brukar! Och på måndagen så ska vi på Cassis jul show, dom gör tydligen nån pjäs, så det ska bli riktigt kul att titta på! :) Nu ska jag gå och bädda ner mej själv i sängen! heheh äta först blir det nog. Men sen så är det Godnatt! Imorn så har jag tänkt mej blogga lite mer om MIN NYÅRS KYSS! hehe nåt som jag skämtar om lite. Eller visst det behöver inte vara ett skämt heller. Men ja, för det mesta så är det ju de. För vem hittar sin drömkille vid tolv slaget?? Det skulle vara fint, men jag tror inte att jag gör det. Iaf vi hörs imorn, puss och Natti Natti, P.S imorn är det fjärde advent! Så mysigt.

Av Mikaela - 18 december 2010 12:54

Blev väckt halv tio imorse, av att Cassi kom in till mig och sa, - Vet du? Lusiför har vält granen?. Dom flsta kloten klarade sig men några gick sönder. Men nu är den uppe igen, och Tomas ( smeknamn Sotarn = Min låtsas Pappa) Har sätt fast den i väggen så nu klara den sig iaf bättre nästa gång om de nu blir nån nästa gång. Får hoppas att han skärper sig. Det är ju han och Busan som leker och då springer dom och håller på! Iaf, fint väder ute, gör mysigt ju! Men jag vill inte gå ut i de! Så jag håller mig inne idag. heheh. Mamma och Sotarn ska åka in till stan snart. Och jag får sköta maten. Och så måste jag packa in mer julklappar också! Vill ju inte ha allt sånt kvar sen när det bara är några dagar kvar till jul. För då är det så mycket annat. Vi ska ju in till stan igen typ vid onsdag nu till veckan tror jag Mamma pratade på. Men jag vet inte om jag behövde följa med, för hon ska ju köpa mer saker till mig idag. Och kläder köpte ju Mamma lite till mig igår, eller ja två saker. Men jag funderar på att jag ska säja att jag önskar mej ett presentkort på Ginatricot, så åker jag in i mellan dagarna, för då får jag även mer för pengarna, som min Gamla syster säjer :) Men iaf, jag måste börja packa in saker! Tänkte att jag skulle lägga in ett kort sen på våran fina gran, när Mamma nu har klätt dig IGEN! Det är bara hon som får klä den. Fråga mig inte varför!!! Men hon är petig. Vi hörs sen.. Puss på er!! <3 Och kom ihåg, frågerutan finns :))

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards