Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 22 december 2010

Av Mikaela - 22 december 2010 23:06

Sitter här och gör inte mycket alls, har faktiskt lite tråkigt. Men jag ska snart gå och titta om det är nåt vettigt på tv:n. kanske finns nåt som man fastnar för, men Cassi satt förut och kollade på disney channel så ja.. Det är inte så säkert att det finns nåt bra då. Imorn så har jag tänkt att jag ska vara snäll och följa med Mamma och dom ut och handla julmat! det är mycket att göra imorn, förbreda maten och så måste jag stryka! Kunde inte göra det idag.. För det första så har vi bara en tvättmaskin, och Mamma hade visst inte tvätt stugan idag hon hade den imorn så då tvättar hon sängkläderna och även min stikade tunnika som jag ska ha på julafton. men all den andra tvätten är tvättad fast ja de blir vell mer som vi får slänga i imorn. Men våran tvättmaskin är lite knepig måste jag säja.. den centrifigerar inte.. skit CP det ordet är nog det rätta. Så tvätten är helt plöt så man måste verkligen klämma ur den. OCh det torkar ju inte så fort i torkskåper heller.. haha. Men nu ska jag gå och kolla tv. Vi hörs imorn antadligen godnatt och god jul alla!!

Av Mikaela - 22 december 2010 23:03

There's people talking
They talk about me
They know my name
They think they know everything
But they don't know anything
About me

Give me a dance floor
Give me a dj
Play me a record
Forget what they say
Cause I need to go
Need to getaway tonight

I put my makeup on a saturday night
I try and make it happen
Try to make it all right
I know I make mistakes
I'm living life day to day
It's never really easy but it's ok

Wake Up Wake Up
On a saturday night
Could be New York
Maybe Hollywood and Vine
London, Paris maybe Tokyo
There's something going on anywhere I go
Tonight
Tonight
Yeah, tonight

The cities restless
It's all around me
People in motion
Sick of all the same routines
And they need to go
They need to get away
Tonight

I put my makeup on a saturday night
I try and make it happen
Try to make it all right
I know I make mistakes
I'm living life day to day
It's never really easy but it's ok

Wake Up Wake Up
On a saturday night
Could be New York
Maybe Hollywood and Vine
London, Paris maybe Tokyo
There's something going on anywhere I go
Tonight
Tonight
Yeah, tonight

People all around you
Everywhere that you go
People all around you
They don't really know you
Everybody watching like it's some kind of show
Everybody's watching
They don't really know you now
(They don't really know you)
(They don't really know you)
And forever

Wake Up Wake Up
(Wake Up Wake Up)
Wake Up Wake Up
(Wake Up Wake Up)

Wake Up Wake Up
On a saturday night
Could be New York
Maybe Hollywood and Vine
London, Paris maybe Tokyo
There's something going on anywhere I go

Wake Up Wake Up
On a saturday night
Could be New York
Maybe Hollywood and Vine
London, Paris maybe Tokyo
There's something going on anywhere
I go
Tonight
Tonight
Yeah, tonight

Av Mikaela - 22 december 2010 20:14

Har varit hundvakt med Sofia idag. Syster,Mamma,moster,moster och Cassi har ju varit i stan och köpt dom sista julklapparna. Så självklart fick vi vara hundvakter, och det är inget nytt???! Jag tycker jätte mycket om Siri det handlar absolut inte om det. Utan om själv "Situationen". Åt pizza till mat idag, och gott var det. Jag tror att jag och Sofia klara oss rätt bra själv faktiskt. Vi har samma sätt liksom. ja vet inte hur jag ska förklara. Men iaf, snart julafton, och jag hoppas att ni alla har det otroligt mysigt. Nu inför jul och även kommer ha det resten av detta året och även nästa ;) Jag hoppas på ett mirakel ja, handlar om en kille. Inge nytt, men iaf. Vill inte prata om det just nu! Ska nu läsa lite andra bloggar och sen blir det sex and the city tror jag som jag känner nu, men det kan snabbt ändras. Saknar min skrutta till Sofia också. Har varit med henne hela dagen idag så det är ovant när hon inte är här nu. God jul på er alla!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards