Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 25 december 2010

Av Mikaela - 25 december 2010 22:09

    

En sån bra serie, Twilight är också väldigt bra, har läst dom böckerna och sett alla filmer förutom Break down, (har även alla filmer förutom den sista) tycker det är väldigt dåligt att sista filmen sänds på bio  nästa år i november December. Men man får stå ut. Men Vampire diaries har verkligen vunnit mitt hjärta. I fortsättningen kommer jag även blogga lite om vampire diaries, ska skriva väldigt mycket om det! Ni får gäran kommentera och fråga mej saker i frågerutan!! Kram på er alla, jag önskar er alla en riktigt god jul!!!

Av Mikaela - 25 december 2010 21:35

Börjar bli sjuk, det känner jag det. När ska jag bli frisk ordentligt???!!? Vill ju inte vara sjuk nu, Sofia och jag ska ju till stan på Måndagen och så. Men med nässpray och ta de ordentligt lugnt, så blir jag frisk snart!! Jag är så himla sugen på Oboy, ska ta mej en kopp tror jag. Inget smakar så himla bra just nu, min hals är inte riktigt bra!  Cassi sityter just nu och kollar på familjen Machanan? (stavningen?!) Och jag sitter och kollar lite jag också. Kollade på vampire diaries lite förut, har ju redan sett allt det på datorn fick jag ju kolla ikapp för Sofia hade ju kollat på det innan mej, långt innan mej. Men jag såg det inte ordentligt och inte med text, hittade avsnittet på nån fan sida. Och serien är verkligen bra!! Men jag fattade det som att det är säsongsavslutning nu på torsdag, för det är inte veckan efter det, första veckan i januari. Kommer sakna det. Men det får börja lika fort igen!! hehe :) lever verkligen mej in i serier. Men Vampire diaries är verkligen en serie som jag tycker om, det handlar ju om ungdommar och så vidare, men det är ju faktiskt så det är idag ibland oss ungdommar. Förutom med vampyrere.. hehe. Ta gärna en koll på http://vampirediaries.se/ det står en hel del om det där! :) Nu ska jag göra annat, vi hörs imorn!!!

Av Mikaela - 25 december 2010 17:20

Jag hoppas alla hade en bra julafton? Jag hade det iaf, förutom att jag hade ont i halsen och lite feber, som jag även har idag och är fruktansvärt förkyld. Min ur gulliga Mamma köpte nässpray till mej förut, och det va otroligt bra, För iantt låg jag och vände mej flera gånger och kunde inte sova pga att jag var på tät i näsan men inatt blir det bättre! Fick allt jag önskade mej i julklapp. Fick även pengar, köpte Eclipse förut, så den ska jag se sen eller imorn, fick även Vampire diaries i julklapp säsong 1. Så den ska jag börja se på sen eller imorn hehe. Bilder kommer sen eller imorn. Väldigt mycket sen eller imorn märker jag! Ha en trevlig kväll alla.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards