Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 21 december 2010

Av Mikaela - 21 december 2010 16:26

Förlåt för jag var så himla kort tidigare idag. Var inte meningen. Men ibland orkar jag bara inte.. Men jag ger inte upp.. Jag är en kämpe!!! God jul på er alla. Och måste bara säja det att det kanske inte blir så himla bra uppdatering senare, för nämligen så kommer Sofia hit och sover! Kram på er, ni hör av mej imorn!! :))

Av Mikaela - 21 december 2010 16:21


          jag provade Cassis "klänning" som den är till henne. Men den är igentligen till vuxna och då ska det vara en tröja och byxor som ni ser att jag har. Men Cassi hade inte byxorna! :) Jag kände mej väldigt fin :P   Sofia på jul showen, hon vill inte va med på kort som är väldigt vanligt!!     


Visst är Cassi fin i klänngen??? Och så är ju Moster Gagga med också! hehe. Men jag är också rätt snygg som jag tycker iaf :))

Av Mikaela - 21 december 2010 16:02

In these eyes
More than words
More than anything that I've spoken
As the skies turned to gray
My heart's just about to crack open
So the story goes
There’s something you should know
Before I walk away
and I blow the ending

[Chorus]
I never wanna be without you
Oh no, here I go
Now you know
What I feel about you
there's no running
I must have been wrong to doubt you (You)
Oh no
There I go
No control
And I’m fallen
So now you know

Feel so light
Craving oxygen
All this truth's left me empty
Will you run
Can you handle it
Cause I need you to tell me
Maybe this is bold
But I’m hoping you’ll stay for the happy ending

[Chorus]
I never wanna be without you
Oh no, here I go
Now you know
What I feel about you
there's no running
I must have been wrong to doubt chu (You)
Oh no
There I go
No control
And I’m fallen
So now you know

No I won’t look back
When I tell you what I think about chu (You)
No I won’t look back
When I tell you what I think about chu (You)

So the story goes
Yeah
You already know
So don’t be a fool
And go spoil the ending

[Chorus]
I never wanna be without you
Oh no, here I go
Now you know
What I feel about chu (you)
There's no running
I must have been wrong to doubt chu (You)
Oh no
There I go
No control
And I’m fallen
So now you know





Av Mikaela - 21 december 2010 10:54

Har precis blivit klar med strykningen, blev lite av det idag också men det var inte mycket så de gick fort. Övrigt så har jag städat också. Har tänkt mej att jag ska hjälpa Mamma kanske lite också. Men Sofia kanske skulle komma nu efter doms jul show som dom har. Ska ringa henne snart. Hungrig är ja också. usch inge roligt!!

Måste också säja det att Cassis jul show var gör bra igår!! Jättedukiga var dom, och en sak till... Jag spelade in hela pjäsen, men sen när jag skulle kolla på det så fanns det inte?! Blev lite irreterad. Men jag tog några kort. Som jag ska försöka lägga in senare. Vi hörs! Kort inlägg detta men ska försöka uppdatera mer sen eller imorn. Känner inte för det nu!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards