Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 23 december 2010

Av Mikaela - 23 december 2010 22:13

Har precis nästan sett klart Vampire diaries avsnittet för denna veckan, gööör bra va det!!! Men ja, hoppas att Elena och Stefen blir tillsammans igen, så där kan det inte gå. Eller det får inte gå så där. Får vänta ända till nästa vecka för att se vad som händer.. OOW!! hehe. Hoppas alla har haft en trevlig kväll hittils. Och hoppas att den fortsätter så. Köpte ny kattlåda till Busan och Lusiför förut, hoppas dom gillar den, vi har haft den gamla fortfarande kvar för vi vet inte vart vi ska göra av den?? :S den är ju väldigt sleten, men det är ju onödigt att kasta den. För inatt får Lilla Lusiför sova i badrummet, Och Busan får vara ute i själva lägenheten. För nu ligger paketen under granen och ja vi tar inga risker, Lusiför ligger ju för det mesta och sover i badrummet för att gillar tvättmaskinen, hur dumt nu de än låter så gör han det. hehe. Men ja , nu snart ska ja gå och vara social med min familj, så här dagen före julafton. Och upp tidigt imorn! Ni hör nog av mej imorn kväll eller Juldagen, Bilder kommer självklart också!! Ha en riktigt trevlig Jul nu!

God jul!

Av Mikaela - 23 december 2010 17:50

Känns som det är första gången på hela dagen som jag verkligen sitter ner. Var med ut och handlade, trodde att det skulle vara väldigt mycket folk, men det var det faktiskt inte.. paketena ligger under granen, och det är väldigt mysigt, snart ska jag gå och sätta mej vid TV:N eller hjälpa till med nåt som behövs göras, Strök gjorde jag förut så det är redan fixat. Ska upp til moster imorn runt tio och ge henne och Celal paket och så kommer Alva så då får jag ge henne paket. Vi ger inte varandra paket igentligen. Men detta året gjorde jag det. Och Cassi har ju gjort en sån fin katt till henne på målningen och så har hon sytt en Nalle eller vad man kan kalla det i sy slöjden. Och jag köpte en film till henne, en jul film med musse pig och ja dom övriga kalle anka. Det är ju så svårt till en två åring. Men det är ju en barn film och Mamma trodde den skulle bli bra så det blir nog bra :) Jag hoppas att alla har en riktigt bra kväll nu och även imorn. Så kanske jag bloggar lite imorn kväll, lovar inget men kanske :)

God jul

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards