Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 27 december 2010

Av Mikaela - 27 december 2010 23:36

  


 Jag har börjat använde detta schampo. Nåt jag rekomenderar till personer som har sletet hår, som har färgat det mycket och som färgar det. Min syster använder det. Så idag köpte jag eget! Dyrt men det är garanterat värt det. Jag har använt ett annat schampo som jag fick av min syster, provost? tror jag det hette. Det var också bra. Men jag tänkte prova detta nu..

Tänkte också på det att Sofia har tagit en del kort på mig som BLOND. Tänkte lägga ut dom men det får bli imorn. Orkar inte idag.. Hehe. Mästaren Sofia Tasbas ska helt klart få vara tolt för att ha tagit kort på nåt så vacker som MIG!! hehe :)

Blond vill jag bli igen. Men mitt hår ska få vila till sommaren iaf. Som jag känner nu. Men man vet aldrig.. Det kan ändras fort :)

God natt på er :)

Av Mikaela - 27 december 2010 23:27

  Mormor   :)    Gagga & Mamma :)   Cassi & Mormor :)  


    

Blev inte mycket kort, men lite iaf. Min stora syster ville inte vara med på kort så hon fick jag inge kort på! :)

Av Mikaela - 27 december 2010 23:16

hej på er! förlåt för att jag inte har bloggat tidigare idag! jag åkte till stan vid elva idag och kom hem vid fem så jag har varit rätt så trött, och så är jag inte helt frisk än. Så jag känner mig inte så bra. Jag fick iaf tag på en lite kläder idag, det var verkligen mycket folk i stan idag! Man kan inte klandra dom hehe, det är ju REA. Jag fick tag på två munktröjor ifrån carlings och ett linne/tunnika ifrån ginatricot. Kan lägga in kort på dom imorn. Ska även lägga in jul korten senare! Har jag tänkt mej.

Måste också säja det att jag kollar på vampire diaries säsong ett. Jag har ju sett alla avsnitten redan men, det visade sej att jag inte hade det. Sofia och jag kollade igår kväll och jag blev gör chokad, för en del avsnitt i början hade jag inte sett.. Fick ju som sagt kolla ikapp lite på datorn, för jag följde det inte när det började för vi har inte 6:an men så följde jag med Sofia hem och kollade på det och tyckte det var göör bra! Men ja, nu tittar jag iaf på hela säsong ett!

Vill också säja det till alla er. Mitt förflutna är väldigt jobbigt för mej att prata om. Men en dag kommer jag prata och skriva om det! För det kommer hjälpa mej.. Att komma över det fortare. Men just nu direkt jag tänker på det så blir jag så otroligt rädd.. För två år sen så blev mitt liv förstört. Nu idag kämpar jag att bygga upp det igen. Och jag tänker inte ge upp!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards