Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Mikaela - 9 augusti 2011 10:11

hej, Har inte bloggat på ett tag, har behövt spaaaace! Men nu tror jag att allt är okej igen och ska försöka bogga så mycket jag kan, de är lite mycket somhänder just nu, saker som jag inte kan skriva om i bloggen, för de blir lite för mycket infortmation för er. Men annars ska jag försöka vara tillbaka som vanligt.


Vad har ni haft för er under tiden då?


Själv har jag varit på kusten, hade fint väder alla dagar, för varmt om ni frågar mej men.. Fick lite otur och fick ont i ryggen så jaf knappt orkade stå upp i tio min och lite feber. Just my luck! Annars var det bra.


Nu är det knappt två veckor kvar till skolan börjar, känns både bra och dåligt, längtar ju klart eftersom detta är nåt jag relly vill göra, men samtidigt skolan börjar, och det är ju inte alltid så positivt. Men de blir nog bra. Ska försöka ta de lugnt bara dom sista dagarna, men de verkar inte gå precis som jag vill, när folk börjar tjata?

Att folk inte kan acceptera att jag vill vara ifred, jag kommer ju alltid va en sån preson, som ibland bara vill vara ifred och inte känns nåt att jag måste göra nåt.

Imorn fyller Sofia Tasbas år och det ska vi fira med chips och dip och en bra film, som jag måste få tag i. Inte lätt att göra självaste födelsebarnet nöjd   


Har även färgat året, yes the bloonde going brown! Skulle igentligen vart askblond eftersom de är den enda som kommer typ i närheten av min egna hår färg, men fick helt grått hår, och tro mig, jag överdriver inte, de va helt grått. Så la i en mörkblond färg på de, och då blev de grönt... :O Så sen la jag i en guld blond, och nu är det bra, Och jag måste va brun hårig nu, för mitt hår pallar inte mycket mer, tråkigt.. Jag vill va blond, för de är den jag är.

Får stå ut.


Frukost väntar!

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards