Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Mikaela - 25 augusti 2011 22:54

Tjohej! Torsdag kväll och jag är inte trött..? Nåt nytt. Brukar vara rätt så trött vid denna tid punkten om jag ska vara helt ärlig, när de är skolan of course! Men känner på mig att den dagen/kvällen kommer imorgon!

Ska bli extremt gött med Fredag! Det behövs efter en vecka av tidiga morgonar, inte min grej som sakt!


Plugga imorgon behöver jag göra också, jag vet, Mikaela pluggar på en fredag? har aldrig hänt förut! Men de är bäst att ligga i direkt så man slipper komma efter, når jag har lärt mig igenom åren.


Nu ska jag strax inta sängen, är inte spciellt trött nu, men jag vet att jag kommer va de imorgon.

Godnatt!

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards