Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Mikaela - 10 augusti 2011 23:57

  Vi har en hel del att kolla tillbaka på och le åt, och jag älskar dig gumman! Så extremt mycket,   De kommer bli en massa mer, planerna smidas inför halloween!! ;)

 
Av Mikaela - 10 augusti 2011 23:15

Jag har allt jag vill ha, jag har min familj och mina vänner och de är det jag behöver.

Förr så frågade jag mig själv, "Varför hände det här just mig??". Men jag slutade att fråga mig själv det, för jag började kolla omkring mig, och jag såg  att jag hade min familj och mina vänner. Och att jag var/är tvungen att leva med det, därför slutade jag att fråga mig själv de, de blir inte lättare om man frågar sig själv hela tiden, man måste helt enkelt börja leva med det. Fast de gör ont och vissa inte fattar nåt.


Ibland verkar vissa tro, att de är bara nåt man kan komma över, att man kan känna sig säker och trygg med "denna" person. Men det handlar inte om det. Jag kan säja det till mig själv, och jag kan höra det. Men det handlar om mer än det. Det handlar om att jag behöver SE att man finns där, att man lyssnar. Inte bara det roliga eller det mysiga.. Även i jobbiga dagar.. Men de har vissa svårt för.. Orden är lätta att säja men att göra de verkar svårare..?

Det räcker inte med att säja, " Jag finns här" Man får ta ur tummarna ur röven och visa de också.



Jag har min familj och mina vänner, vad har du när det behövs? För kolla omkring dej, Jag finns ju där, men kolla igen... Finns jag verkligen där, eller är det bara ORD du får tillbaka??



Av Mikaela - 10 augusti 2011 14:20

Riktigt kul väder ute, regn.. Men jag sitter och längtar till vinter ja, eller inte vinter och vinter utan jul. De är ju mysig. De måste alla hålla med om? När man tar fram jul gardiner och jul saker, längtar, men så är de jämnt med mej, och sen när de väl är så tänker jag bara " lite mindre kallare och lite mindre snö så funkar de." Men jag har tur, de blir ju inga promenader till skolan för mig i år, utan iår eller ja, 3 år framöver så blir de buss. Och de känns great   Himla baken och ja är inte såååå bra vänner på vinter har jag komme fram till. Men annars så har de gått bra att gå till plugget.


 Jag med mina inlägg om allt möjlig!! haha..

Av Mikaela - 10 augusti 2011 11:01

Godmorgon, sovit gott? själv får jag nog tänka på de svaret, de är extremt varmt i mitt rum på nätterna, fast världens höst väder ute?

de låter knäppt, men har faktiskt längtat till hösten, sure, inte med vinter jacka och sånt. NEJ. Men till hösten, de går vell så fort så dröjer vell inte till att man behöver vinter jacka? Och då måste lilla jag köpa ny eftersom min andra är sönder.  -.- Yey! Nej ordning och reda!


Idag fyller Sofia 14 år ju och de ska firas fast de blir de senare. Men tänkte till o med att jag skulle sminka mej för henne idag, har inte sminkat mej på över en och en halv vecka, men de kanske är dags att börja ta tag i de igen? Känner att det behövs, men de har varit bekvämt att inte göra nåt om dagarna och bara ta de lugnt, men skolan börjar snart och då måste man va på topp. Funderar på att jag ska börja promenera varje dag? Kanske vore nåt.



Grattis Sofia!!!

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards