Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Mikaela - 14 augusti 2011 10:50

Godmorgon! Vaknade för en halv timme sen, eller igentligen så vaknade jag vid halv tio men orkade inte gå upp då så låg kvar och somnade om. Sista dagen jag får vara så snäll emot mig själv..? Under veckan nu ska jag försöka gå upp tidigt och lägga mig i tid, men man vet ju hur de går? men de behövs eftersom skolan börjar om typ en vecka. Går ju inte att va som en zoombie då..haha   så de måste göras nåt åt.


Har extremt ont på näsan också, har en stor sår ruv som jag har fått tre år i rad nu under sommaren, av solen har vi kommit fram till.Först blir de blåsor och sen sår ruv. Och de gör så jä*la ont. Får ringa till doktorn imorn så dom får kolla på de. Vill inte ha de nästa år, så måste ju gå och göra nåt åt det.


Bara jag vaken, eller hörde mamma vaken för en liten stund sen, men hallå folket? klockan är elva GÅ UPP!!!   

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards