Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Mikaela - 15 augusti 2011 23:48

Har inte gjort nåt vettigt idag känns de som   Förutom att städa, de är vell de enda, men sure vissa dagar får va såna också.  Men nu funderar jag på en kopp te och sen sängen? eller om de ska bli tv en stund.. hm..?

iaf, imorn blir mobilen ställd på tio! Måste försöka iaf, Ska försöka att ta och gå ut och gå imorn så man slipper bli så seg.

godnatt!

Av Mikaela - 15 augusti 2011 11:18

Godmorgon! Okej, hade inte tänkt sova så här länge, men de blev de. Gör bra!

Städ idag hörde ja vädret sa till mig. Tänker mig inte gå ut idag om de fortsätter så här. Behöver städa så de är rätt så bra!


En vecka kvar till skolan börjar, längtar men samtidigt inte.


Frukost väntar


Av Mikaela - 15 augusti 2011 00:03

Hej! Har låge och kollar på One tree hill nästan hela kvällen, var en sväng till Mormor och sen till moster också nu i kvällingen   Men nu ska de inte dröja för än de blir sängen, ska ju upp tidigt imorn..? Tror jag börjar med det på tisdagen, har ju inte tänkt precis att ställa mobilen på 06.00 Typ mer tio nio har jag tänkt mig    Har vart sugen på ett bra tag nu att se jul filmer, ( jag blir JÄMNT sån här när sommaren typ är över) jag tänker på när man var liten och satt och kollade på julkalendern, ibland saknar jag de. Kommer ihåg Greveholm och diselråttor och sjömansmöss och Ronny och Julia. Saknar de, har några jul filmer, men dom filmerna ser jag alltid runt jul (dom går på TV då) men brukar även se den på DVD då också. dt är som en tradition för mig, precis som att se på bingo lotto dagen före julafton.


Längtar till jul. Första advent och allt de mysiga! Dröjer inte länge så helt plötsligt är vi där. De kommer gå fort.


kväll ciggen + sängen!

Godnatt  

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards