Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Mikaela - 18 augusti 2011 09:23

Godmorgon!

 

Sovit gott? Inga fel här inte, trodde att jag hade sovit längre än jag skulle så kollade jag på klockan och då va hon nio. Men var tvungen på toa och då tog jag en cigg medans och under tiden så piggnade jag till. Trodde inte jag skulle orka hålla mig vaken bara med katterna vakna, men nu är mamsen uppe också.Så ska snart gå ut i köket och göra frukost  

Idag blir de ut och köpa ett par nya rid byxer + skor. Och i eftermiddag så blir de att rida, ser fram emot det   

Av Mikaela - 18 augusti 2011 09:23

Godmorgon!

 

Sovit gott? Inga fel här inte, trodde att jag hade sovit längre än jag skulle så kollade jag på klockan och då va hon nio. Men var tvungen på toa och då tog jag en cigg medans och under tiden så piggnade jag till. Trodde inte jag skulle orka hålla mig vaken bara med katterna vakna, men nu är mamsen uppe också.Så ska snart gå ut i köket och göra frukost  

Idag blir de ut och köpa ett par nya rid byxer + skor. Och i eftermiddag så blir de att rida, ser fram emot det   

Av Mikaela - 18 augusti 2011 00:14

Hej på er! Hör att sängen ropar på mig, så ska alldeles snart inta den. Upp i tid imorgon med! Känns bra att ha en tid så, fast de är bara till tio. Vill verkligen inte ställa den tidigare, känns så onödigt..

Har inte gjort speciellt mycket idag, eller inge vettigt alls faktiskt. Men de är så de ska va precis innan skolan börjar (Y)

Va ute en sväng förut och kollade efter kantareller, men sure så gick vi på de stället som alla går på? Fatta inte vitsen med det, men de va lite "försent" att åka dit som jag vill, hittade några tror de va tio st samanlagt. Dem smör stekte vi direkt och åt upp.. Nam-Nam.

Måste ta och komma ut i skogen ordentligt och hitta lite.


Sen blev de fika hos moster, riktigt trevligt och nu senare ikväll blev de fika hos den andra mostern. Lika trevligt det  


Måste bara säja en sak,,

Jag hoppas verkligen GRUMS KOMMUN fattar nu, det som inte fick hända igen hände. Och det har förstört ännu ett liv, det denna personen går igenom nu finns inte ord att beskriva, och han ska få gå här?? Och leka kung? 

Han kommer aldrig att sluta, han kommer fortsätta att förstöra liv. Det kunde lika gärna ha vart nån som stod mig nära, för de är de han vill, skada dom som står mig nära. Och om han nån gång gör de, så vet jag inte vad jag kommer göra.

detta är mina ord, SÖK HJÄLP FÖR INNE HELVETE! DU ÄR SJUK!!!!



De va allt jag ville säja.  

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards