Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av Mikaela - 28 augusti 2011 22:41

Ja, som rubriken säjer, helgen slut och ny vecka. Känns si så där. Negativt med tidiga morgonar de är vell de enda? Haha   Har varit gött med helg måste jag säja man ser va man längtar till dom när skolan väl sätter igång, nu ska man bara gå upp 5 tidiga morgonar så får man sova i två dagar sen, låter faktiskt riktigt bra just nu pigg som jag är och jag måste sova!? Vet ju hur jag är på morgonen, flyger upp ur sängen när mobilen ringer men är inte speciellt pigg, och eftersom Cassi börjar tio över nio imorn så är inte mamma och hon uppe vid halv sju. Så då har jag heller inge sällskap, förutom mina två änglar men till o med dom är inte så sociala ibland   


Helgen har varit wonderbar! Har tagit de lugnt precis som jag alltid vill göra hela helgen, Var på Lilleruds dagen på lördag med familjen, åska + regn var de, och de va ju inte speciellt kul, åskade även inatt, ingen dålig smäll de va. Men de blev bara några smällar och en ordentlig och lite blixtar sen va de över, Hoppas inte de blir oväder inatt, behöver min skönhets sömn.


Den behövs! Godnatt på er


Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards